Campanie de marketing agresivă la noul Nissan GT-R

O agenţie de publicitate din Germania a realizat o companie de promovare la noul Nissan GT-R prin care posesorii de Porsche sunt provocaţi la un test-drive cu supercarul japonez. VEZI VIDEO!

Agenţia TBWA din Dusseldorf a venit cu o soluţie mainecovenţională prin care să promoveze noul Nissan GT-R: lipirea, pe parbrizelemaşinilor Porsche aflate în parcare, a unui abţibild în care estereprezentat spatele supercarului japonez şi un mesaj ce vrea săîncurajeze cât mai mulţi şoferi la un test-drive cu viitorulGT-R.

Ideea este simplă dar eficientă: din moment ce Nissan GT-R estemai rapid decât Porsche, acest lucru fiind demonstrat pe circuitulde la Nurburgring, singurul lucru pe care-l vor putea vedea şoferiide Porsche prin parbrizul maşinii atunci când vor zări un GT-R,este posteriorul.

Se pare că această iniţiativă a avut efect pentru că de laînceputul acestei campanii şi până acum, numărul cererilor pentruun test-drive cu noul GT-R în Germania a crescut cu 23%.