Dodge îşi schimbă logo-ul

Dodge, celebra marcă americană cunoscută pentru imaginea puternică exprimată şi de logo-ul cap de berbec, a renunţat la acest simbol în favoarea unui mai sportiv.

Dodge îşi schimbă logo-ul Dodge îşi schimbă logo-ul

Nu vă gândiţi căsigla reprezentată de un cap de berbec a dispărut de tot. El a fostcedat sub-mărcii RAM căruia i se potriveşte mai bine, sub acest brand fiind reunitetoate modelele masive ale constructorului american. În schimb denoua siglă Dodge vor fi reprezentate modelele sportive. Aceastănouă siglă este clar inspirată de divizia de performanţă a grupuluiChrysler, SRT, având două dungi similare roşii.

Acest schimbareeste explicată de CEO-ul Ralph Gilles, care spune că mareparte din vânzările Dodge sunt reprezentate de versiunile SRT şi căaceastă imagine se potriveşte mai bine Dodge. Ba chiar maimult, Chrysler urmăreşte o repoziţionare a Dodge ca un constructorsportiv pentru tineri. Primele modele ale noi ofensive Dodge, carevor purta noua siglă, vor fi sedanul Dodge Charger şi un înlocuitorpentru Durango.

Dodge este o marcă americană de tradiţie lansată în 1914. Primullogo al companiei a fost o stea, iar în 1932 a fost preluat capulde berbec, păstrat până în1940. Ulterior s-au adoptat alte simboluri, dar în 1994 s-a revenitiarăşi la puternicul simbol, păstrat până în 2010.