Lada Largus VIP le face în ciudă românilor care voiau un Logan MCV sportiv

Prima generaţie Dacia Logan MCV a avut, în cea mai puternică versiune, doar 105 CP. O valoare decentă, totuşi, pentru o maşină low-cost de familie. Dar bătrânul Logan break se produce încă în Rusia, unde cei de la Lada Sport au pregătit o surpriză plăcută pentru familiştii cu înclinaţii sportive.

Lada Largus VIP le face în ciudă românilor care voiau un Logan MCV sportiv Lada Largus VIP le face în ciudă românilor care voiau un Logan MCV sportiv

Ce vezi tu aici se numeşte Lada Largus VIP, deşi – ştiu – erai tentat să spui că este o Dacia Logan MCV din prima generaţie. Stai liniştit, şi eu m-am gândit la acelaşi lucru prima dată când am văzut pozele mici.

Oricât de mult ar părea că ne-am întors în trecut, realitatea este că acest model va fi prezentat în premieră mondială la Salonul Auto Moscova 2014, care începe peste doar câteva zile.

Dar ce poate să fie atât de special la un banal Logan MCV trecut de prima tinereţe şi produs de ruşi între pauzele de votcă? Păi, aşa cum probabil ai observat, Lada Largus VIP are acoperişul vopsit în negru şi un set de jante care ar trebui să inspire o oarecare imagine sportivă.

Cam aşa arată o maşină veche de opt ani care a fost transformată într-o familistă sportivă. În Rusia

Secretul stă însă sub capotă, unde motorul de 1,6 litri pe benzină care produce, în mod normal, 105 CP, a fost gâdilat sub barbă de cei de la Lada Sport ca să producă 135 CP. Cu alte cuvinte Lada Largus VIP este un Logan MCV Sport pe care nu l-am avut niciodată, dar la care am sperat, în zadar, foarte mulţi ani.

Mmmmmm, ce bine arată lemnul ăla fals de pe consola centrală...

Alături de Largus VIP, Lada va prezenta la salonul de la Moscova conceptul Vesta, care s-ar putea transforma într-un fel de văr high-tech al Loganului mioritic.

Tu ce spui: ar avea sens lansarea unui Logan MCV Sport în România?