Reclamă de 600 metri pătraţi pentru Hyundai

Hyundai a dezvelit un panou publicitar de 200 metri lungime, poziţionat pe exteriorul terminalului de plecări al aeroportului internaţional din Frankfurt, menit să sporească vizibilitatea mărcii printre cele 11 milioane de pasageri ce tranzitează anual aeroportul.

Reclamă de 600 metri pătraţi pentru Hyundai Reclamă de 600 metri pătraţi pentru Hyundai

Durează aproximativ 20 de secunde ca unautovehicul să traverseze zona panoului publicitar, fapt careacordă Hyundai oportunitatea unică de a îşi transmite mesajul cătremilioanele de călători. Campania curentă, dispusă pe cei600 metri pătraţi de panou, încurajează călătorii să"Intre în joc", participând la evenimentele Hyundai dedicate CupeiMondiale FIFA 2010, Africa de Sud.

Panoul publicitar zugrăveşte fani ai celor 32 de echipenaţionale, sărbătorind calificarea şi implicarea acestoraîn campionat, în timp ce miliarde de suporteri le urmăresc evoluţiade acasă. Însă Hyundai nu doreşte numai ca fanii fotbalului să sebucure de campionat din casele lor şi invită suporterii să vizitezeuna dintre cele 15 locaţii Hyundai Fan Parks, localizate în Europasi dedicate campionatului.

Reclama, care va afişa un mesaj diferit la finalul campionatuluidin acest an, prezintă şi noile modele i30 şi ix35, care beneficiază de inegalabilul pachet Triple5. Programul oferă cinci ani de garanţie integrală, fără limită dekilometri, cinci ani de asistenţă rutieră şi cinci ani deverificări tehnice periodice gratuite.

Allan Rushforth, vice-preşedinte al Hyundai Motor Europe, adeclarat: "Se spune că o imagine poate face cât o mie de cuvinte.Ei bine, acest panou face acest lucru în peste o mie de limbi.Campionatul Mondial oferă posibilitatea unică suporterilor de toatenaţiile de a se reuni şi celebra împreună pasiunea pentru fotbalîntr-un mediu incitant. Realizăm la nivel de expunere importanţacampionatului pentru toţi cei implicaţi, iar Hyundai încurajeazăprin această reclama participarea activă a suporterilor."