”Supercar booting hype” - o nouă modă pentru cei cu bani?

Se pare că, pentru unii, portbagajul unei maşini sport a devenit un adevărat magnet. Se pune, însă, întrebarea: dacă-ţi faci un selfie în spaţiul restrâns pentru bagaje eşti cool sau doar penibil?...

”Supercar booting hype” - o nouă modă pentru cei cu bani? ”Supercar booting hype” - o nouă modă pentru cei cu bani?

Moda ”supercar booting hype” e în stadiu incipient, dar are şanse să devină un trend exploziv, dat fiind că implică maşini scumpe şi o ipostază neobişnuită.

Ha, cât de cool este să faci o chestie inutilă într-o maşină pe care nu ţi-o permiţi...

Dar să ne uităm puţin la definiţia lui HYPE în ”dicţionarul urban”: o strategie de marketing care prezintă un obiect sau o acţiune ca lucrul pe care toată lumea trebuie să îl aibă, până când oamenii devind dependenţi de acel lucru / acea acţiune.

Sau, cu alte cuvinte, o publicitate exagerată, menită a intensifica efectul la consumatorul final, pentru a-l stimula să cumpere/folosească un anumit produs.

Unii ar putea argumenta că e definiţia perfectă a transformării omului într-un obiect

Acum rămâne să decideţi voi dacă merită sau nu să vă alăturaţi acestui curent ”booting”...