Zero stele la crash-test pentru Geely în testele LatinNCAP

În America de Sud a fost înfiinţat organismul omolog al EuroNCAP, denumit LatinNCAP. Care se ocupă de crash-teste. Şi care i-a acordat 0 puncte modelului Geely CK. Vezi un video cutremurător.

Crash test Geely CKRecent, a fost inauguratLatinNCAP, care este un organism independent de testare amaşinilor la coliziune, având aceleaşi principii de funcţionare cuEuroNCAP. Atâta doar că LatinNCAP dă stele de crash-test maşinilorcomercializate pe pieţele auto din America de Sud.

Unde se pare că maşinilor chinezeşti le este din noutăiat avântul pe motive de... zero stele la crash-test!Vorbim de un deja-vu, după ce ADAC sau revista rusească AutoRevu au demonstrat că maşinile chinezeştiau mari carenţe la capitolul siguranţă.

Cei de la LatinNCAP au supus testelor de coliziunemodelul Geely CK, o maşină decategoria Loganului, dar nicidecum la înălţimea modelului autohtonîn ce priveşte comportamentul la crash-teste.

Geely CK a primit 0 steleTrebuie menţionat că estevorba despre versiunea nedotată cu airbaguri, ceea cedemonstrează foarte clar cât de bună este această invenţie, pernagonflabilă. Însă, per total, maşina a demonstrat că are ostructură de rezistenţă foarte slabă, iar prezenţa unuiairbag nu ar îmbunătăţi lucrurile pentru şofer.

În plus, inginerii LatinNCAP au remarcat un lucru bizar: deşimaşina nu este dotată cu airbaguri frontale, există,totuşi, un buton pentru dezactivarea airbaguluipasagerului - ceea ce îi poate induce în eroare pepotenţialii clienţi, care astfel ar putea crede că vor cumpăra omaşină dotată la standarde de siguranţă actuale.

Aşadar, şoferul are toate şansele să "dea ortu' popii"în Geely CK, în timp ce pasagerul din dreapta "se vamulţumi" doar cu leziuni grave. În mod interesant, protecţia pentrucopii este considerată suficient de bună (2 stele din 5), deşiscaunele pentru copii recomandate de constructor se dovedescincompatibile cu sistemul de centuri din maşina chinezească.

Prin urmare, Geely CK este "gratulat" de către LatinNCAPcu zero stele, iar pe voi vă invităm să urmăriţi filmareaacestui crash-test. Care este o foarte bună concluzie despresiguranţa maşinii. Care, atenţie, a fost concepută înainte caGeely să cumpere Volvo...