International Engine of the Year 2011 – iată premiile Motorul Anului 2011

International Engine of the Year 2011 – iată premiile Motorul Anului 2011

Autor: Oraan Mărculescu acum 9 ani Dosar & Analize

În categoria celui mai bun motor între 1,8 şi 2,0 litri am avut
parte de un duel german Audi vs. BMW. Din nou, BMW s-a
dovedit mai bun, devansând Audi cu un foarte mic avantaj:

motorul diesel de 2,0 litri a primit cu 6 puncte mai mult decât
peformantul turbo pe benzină de 2,0 litri şi 265 CP al celor de la
Audi, pe care îl regăsim sub capota lui Audi S3. Cei de la Audi pot
fi mulţumiţi şi pentru că poziţia a treia a podiumului a fost
câştigată de versiunea mai puţin potentă a acestui motor, care
echipează Audi A4 sau Audi Q5.

Revenind la BMW, acest motor diesel, care a câştigat acest
trofeu şi anul trecut, a fost apreciat de juriu pentru faptul că
este primul motor diesel cu patru cilindri din lume care
foloseşte tehnologia variable twin-turbo
, cu rezultate
remarcabile atât în domeniul performanţelor (putere maximă de 204
CP) şi al răspunsului la orice regim de turaţie, precum şi al
eficienţei (consum mediu de 5,5 litri/100 km şi emisii CO2 de 138
g/km).

  1. BMW diesel 2-litre twin-turbo (BMW 123d, X1) – 210
    p.
  2. Audi 2-litre four-cylinder TFSI (Audi S3, Seat Cupra R, VW
    Scirocco R, Golf R, Audi TTS) – 204 p.
  3. Audi 2-litre four-cylinder TFSI (Audi A4, A5, A4 Allroad, Q5,
    S3, VW Scirocco, Eos, Tiguan, Passat, Golf, Jetta, Seat Exeo, Seat
    Alhambra, Skoda Octavia vRS) – 151 p.
  4. Honda 2-litre four-cylinder i-VTEC (Honda Civic Type-R) –
    77 p.
  5. BMW diesel 2-liter (BMW 120d, X3, X1, 320d, 520d) – 73
    p.
  6. Subaru 2-litre Turbo (Impreza WRX) – 71
    p.

Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12



Comentarii
Inchide