International Engine of the Year 2011 – iată premiile Motorul Anului 2011

International Engine of the Year 2011 – iată premiile Motorul Anului 2011

Autor: Oraan Mărculescu acum 9 ani Dosar & Analize

Categoria motoarelor între 2,0 şi 2,5 litri a fost
dominată, fără drept de apel, de propulsorul Audi în 5 cilindri, de
2,5 litri şi dotat cu turbo
, motor pe care îl regăsim sub
capotele modelelor
Audi RS3
sau Audi TT RS). Juriul a considerat acest propulsor
mult peste CDI-ul de 2,1 litri al celor de la Mercedes-Benz sau
turbo-ul de 2,5 litri al japonezilor de la Subaru.

Este al doilea an consecutiv când acest motor Audi
câştigă detaşat această categorie
, fiind foarte apreciat
pentru forţa şi eficienţa sa la orice regim, precum şi răspunsul şi
senzaţiile pe care le oferă la volan. În plus, raportat la
performanţe, acest motor este considerat drept unul foarte economic
– doar 9,2 litri/100 km, în condiţiile în care Audi RS3 este
capabil să atingă 280 km/h.

  1. Audi 2.5-litre five-cylinder turbo (Audi TT RS, RS3) –
    400 p.
  2. Mercedes-Benz CDI 2.1-litre (Mercedes-Benz C, E, GLK) –
    267 p.
  3. Subaru 2.5-litre turbo (Subaru Forester, Impreza, Legacy,
    Exiga) – 199 p.
  4. BMW 2.5-litre DI six-cylinder (BMW Z4 23i) – 171
    p.
  5. Peugeot-Citroën-Ford diesel 2.2-litre (Citroën C-Crosser, C5,
    Land Rover Freelander2, Range Rover Evoque, Peugeot 4007, 508, Ford
    Mondeo, S-Max, Galaxy) – 153 p.
  6. Hyundai 2.4-litre four-cylinder (Hyundai Sonata, Santa Fe, Kia
    Cerato, Forte, Forte Koup, Optima, Kia Sportage, Sorento) –
    89 p.

Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12



Comentarii
Inchide