Honda lansează cel mai avansat CR-V construit vreodată

Noul Honda CR-V aduce cel mai avansat şasiu ...

Honda lansează cel mai avansat CR-V construit vreodată Honda lansează cel mai avansat CR-V construit vreodată

Noul Honda CR-V aduce cel mai avansat şasiu din istoria modelului. Este vorba de o platformă rigidă care utilizează materiale uşoare şi rezistente. Un nou tip de oţel cu o rezistenţă ridicată, este folosit pentru prima dată pentru noul CR-V, care reprezintă 9% din şasiul şi caroseria modelului. Procesul de asamblare a caroseriei implică montarea întregului cadru interior, urmat de cadrul exterior şi apoi de îmbinări. 

Sistemul de suspensie MacPherson faţă oferă o manevrabilitate mai bună şi o rigiditate longitudinală redusă, în timp ce noua suspensie multi-link spate oferă o stabilitate geometrică la viteze mari. Sistemul de direcţie al noului CR-V este special adaptat pentru piaţa europeană pentru a oferi feedback precis. O bară de stabilizare solidă reduce ruliul caroseriei, în timp ce o nouă structură sub-cadru din cauciuc îmbunătăţeşte izolarea fonică faţă de modelul anterior CR-V.

Honda Agile Handling Assist (AHA) este montat pentru prima dată pe CR-V. Sistemul electronic de stabilitate a fost adaptat special pentru condiţiile de drum şi stilurile de condus din Europa. 

Cea mai recentă tehnologie pentru tracţiune integrală Honda - Real Time AWD cu Intelligent Control System - este disponibilă ca opţiune pe noul CR-V. Actualizările software pentru sistemul AWD au ca rezultat posibilitatea de a trimite până la 60% din cuplu la roţile din spate atunci când este necesar, în special în timpul urcării unei pante. 

Noua platformă CR-V încorporează structura caroseriei ACE (Advanced Compatibility Engineering), care utilizează o reţea interconectată de cadre frontale pentru a absorbi şi a deflecta energia dintr-o coliziune frontală. Sistemul Honda nu este conceput doar pentru "autoprotecţie", ci şi pentru a minimiza daunele altor vehicule în cazul unei coliziuni frontale prin tehnica de "compatibilitate" care absoarbe energia de impact şi o deflectă prin căi multiple de încărcare departe de celula pasagerilor din maşină.

Primele livrări ale noului Honda CR-V în Europa sunt aşteptate în toamna anului 2018, disponibile cu un motor pe benzină de 1,5 litri VTEC TURBO, iar după începutul anului 2019 va fi introdus şi versiunea hibridă.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.