Kia lansează campania „Electric Mission” pentru a explora tendinţele electrificării automobilelor în Europa

Autor: ProMotor acum 9 luni Mașini electrice

Echipa de cercetători din industria auto World Shopper a ieşi din sediul central al Kia din Frankfurt pe 13 Februarie, la volanul unui crossover 100% electric Kia e-Niro. Echipa ‘Electric Mission’ va petrece următoarele zece zile în oraşele din Europa de Nord care contribuie la formarea viitorului mobilităţii electrice. De-a lungul excursiei, e-Niro va fi condus peste 4.000 de kilometri, prin Germania, Olanda, Danemarca, Suedia şi Norvegia.

Analiştii industriei auto ai World Shopper se vor întâlni cu actorii principali implicaţi în domeniul electrificării din fiecare ţară, desfăşurând interviuri cu guvernatorii regionali, consilierii şi reprezentanţii mediului de afaceri pentru a aduna informaţii unice despre tendinţele mobilităţii electrice în Europa. Cercetătorii se vor întâlni, de asemenea, cu consumatorii, explorând atitudinile acestora faţă de vehiculele plug-in şi infrastructura de încărcare disponibilă şi examinând ce măsuri ar putea fi luate pentru a permite maşinilor electrice şi hibride să devină “o nouă normalitate”.

Rezultatele calitative ale cercetării Electric Mission vor fi împărtăşite pe canalele media ale Kia şi publicate într-o nouă lucrare de către Kia şi World Shopper în Martie, la Salonul Auto de la Geneva de anul acesta. 

e-Niro, primul crossover utility vehicle complet electric al Kia, oferă o autonomie de până la 455 kilometri (282 mile) în ciclu combinate cu o singură încărcare a bateriilor – şi până de la 615 kilometri (382 mile) în ciclu urban. e-Niro este disponibil cu bateria de capacitate mare lithium-ion polymer, de 64 kWh, dar şi cu pachetul de baterii de 39.2 kWh, care oferă şoferilor o autonomie de până la 289 kilometri (179 mile) şi zero emisii cu o singură încărcare. Conectat la un încărcător rapid de 100 kW, e-Niro are nevoie de doar 42 minute pentru a reîncărca bateria de 64 kWh de la 20% la 80%.

 



Comentarii
Inchide