3 Iunie în istoria automobilistică

Se împlinesc doi ani de când Dacia Sandero primul hatchback subcompact al mărcii de la Mioveni a fost pus în vânzare pe piaţa din România.

3 Iunie în istoria automobilistică 3 Iunie în istoria automobilistică

3 Iunie 2008 - În această zi, în cadrul unui eveniment la World Trade Plazza, Bucureşti s-a consemnat lansarea comercială a lui Dacia Sandero pe piaţa românească. Sandero, ca model, a fost lansat în Decembrie 2007 în Brazilia, dar sub sigla Renault. Europenii l-au văzut pentru prima dată la Salonul de la Geneva, dar a fost pus în vânzare începând cu luna Iunie. Românii au fost primii clienţi care şi-au putut comanda acest model, comenzile primindu-se începând cu 4 Iunie.

În momentul lansării cea mai ieftină versiune era cea regăsită în lista de preţuri chiar sub denumirea Sandero. Nivelul de echipare de bază era disponibilă la un preţ de 6 890 euro. Această versiune este echipată cu motor de 1,4 litri 75 CP şi dispune, printre altele, de airbag şofer, ABS şi AFU (asistenţă la frânarea de urgenţă), 3 centuri de siguranţă spate reglabile pe înălţime, pre-echipare radio şi banchetă rabatabilă. În momentul lansării cea mai scumpă versiune era "Prestige", versiunea de top a gamei Dacia Sandero, care dispunea de motorul 1,6 litri 90 CP, la un preţ de 9.850 euro, în prezent fiind introdus şi motorul 1.5 dCi de 85 CP, care a urcat preţul lui Sandero la 11.500 euro.

În primul an de existenţă Dacia a vândut pe plan internaţional 38.928 unităţi, acest model prinzând mult mai bine la export decât în România. În ţara noastră acest model nu a fost chiar succesul aşteptat, fiind mereu în urma berlinei Logan ca vânzări.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.