3 Iunie în istoria automobilistică

3 Iunie în istoria automobilistică

Autor: Andrei Cosmin Iordache acum 10 ani Știri

3 Iunie
2008
În această zi, în cadrul unui eveniment
la
World
Trade Plazza, Bucureşti s-a consemnat lansarea comercială a lui
Dacia Sandero pe piaţa românească. Sandero, ca model, a fost lansat
în Decembrie 2007 în Brazilia, dar sub sigla Renault. Europenii
l-au văzut pentru prima dată la Salonul de la Geneva, dar a fost
pus în vânzare începând cu
luna Iunie. Românii au fost primii clienţi care şi-au putut comanda
acest model, comenzile primindu-se începând cu 4 Iunie.

În momentul
lansării cea mai ieftină versiune era cea regăsită în lista de
preţuri chiar sub denumirea Sandero. Nivelul de echipare de bază
era disponibilă la un preţ de 6 890 euro. Această versiune este
echipată cu motor de 1,4 litri 75 CP şi dispune, printre altele, de
airbag şofer, ABS şi AFU (asistenţă la frânarea de urgenţă), 3
centuri de siguranţă spate reglabile pe înălţime, pre-echipare
radio şi banchetă rabatabilă. În momentul lansării cea mai scumpă
versiune era „Prestige”,
versiunea de top a gamei Dacia Sandero, care dispunea de motorul
1,6 litri 90 CP, la un preţ de 9.850 euro, în prezent fiind
introdus şi motorul 1.5 dCi de 85 CP, care a urcat preţul lui
Sandero la 11.500 euro.

În primul an de
existenţă Dacia a vândut pe plan internaţional 38.928 unităţi,
acest model prinzând mult mai bine la export decât în România. În
ţara noastră acest model nu a fost chiar succesul aşteptat, fiind
mereu în urma berlinei Logan ca vânzări.



Comentarii
Inchide