Campanie publicitară Jeep

Marca americană beneficiază în Danermarca de un nou tip de promovare, original, economic şi foarte eficient.

Campanie publicitară Jeep Campanie publicitară Jeep
Chrysler a ales o strategie de marketing de gherilă pentru a-şi promova marca Jeep în Copenhaga, prin vopsirea ca spaţii de parcare a unor locuri foarte ciudate, precum scări, copaci sau spaţii verzi. Conceptul de marketing de gherilă a fost creat de Jaz Conrad Lewinson şi a fost folosit pentru a descrie marketingul non-tradiţional, realizat cu puţine cheltuieli sau deloc, dar foarte eficient.

Chiar dacă poate părea la prima vedere enervant că Jeep le spune oamenilor să parcheze în aceste spaţii, pentru români acest lucru nu ar mai mira deloc, ei neavând nevoie să-i sfătuiască cineva pentru a face asta.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.