Cinci stele de la EuroNCAP pentru Honda CR-V, Citroen C4 Picasso şi Renault Captur.

În ultimele sesiuni de teste de impact, organizaţia europeană EuroNCAP i-a avut drept cobai pe SUV-ul japonez Honda CR-V, noul monovolum francez Citroen C4 Picasso şi crossoverul Renault Captur.

Cinci stele de la EuroNCAP pentru Honda CR-V, Citroen C4 Picasso şi Renault Captur. Cinci stele de la EuroNCAP pentru Honda CR-V, Citroen C4 Picasso şi Renault Captur.

SUV-ul japonez Honda CR-V, monovolumul francez Citroen C4 Picasso şi crossoverul Renault Captur au obţinut, fiecare, câte cinci stele la ultimele sesiuni de teste de siguranţă desfăşurate de organizaţia europeană EuroNCAP.

În cazul japonezei, cei de la EuroNCAP au acordat un procent de 93% pentru protecţia adulţilor, în timp ce protecţia copiilor aşezaţi în scaune pentru copii este de 74%, iar cea a pietonilor este de 68%. Sistemele de siguranţă au primit un scor de 66%.

Reprezentanţii organizaţiei susţin că, în cazul unui impact frontal, protecţia genunchilor şi a femururilor celor din faţă este bună, în timp ce protecţia abdomenului şi a pieptului este „adecvată” în cazul unui impact lateral cu un stâlp.

Pentru Citroen C4 Picasso, EuroNCAP a acordat un scor de 86% pentru protecţia adulţilor, 88% pentru protecţia copiilor în scaune pentru copii, 68% pentru protecţia pietonilor şi 81% pentru sistemele de siguranţă prezente.

Gradul de protecţie a celor din faţă e bun în cazul unui accident frontal, însă în cazul unui impact lateral cu un stâlp, C4 Picasso a pierdut puncte din cauză că protecţia oferită zonei pieptului a fost „slabă”.

Scorul de 81% acordat pentru sistemele de siguranţă a fost motivat prin prezenţa, în echipare standard, a sistemului de electronic de stabilitate, a unei avertizări pentru cuplarea centurilor de siguranţă şi a unui limitator de viteză.

Crossoverul Renault Captur a obţinut un scor de 88% pentru protecţia adulţilor, 79% pentru protecţia copiilor în scaune pentru copii, 61% pentru protecţia pietonilor şi 81% pentru sistemele de siguranţă.

La fel ca în cazul monovolumului C4 Picasso, Captur a pierdut puncte pentru protecţia „slabă” oferită zonei pieptului în cazul unui impact lateral cu un stâlp.

Voi ce spuneţi: vă influenţează în vreun fel rezultatele testelor EuroNCAP atunci când căutaţi o maşină nouă?

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.