Clienţii de leasing operaţional, mai interesaţi de clasa maşinii decât de aspect

Angajatii care conduc maşini în leasing operational se uită mai mult la clasă decât la aspect atunci când îşi aleg autoturismul de serviciu.

Clienţii de leasing operaţional, mai interesaţi de clasa maşinii decât de aspect Clienţii de leasing operaţional, mai interesaţi de clasa maşinii decât de aspect

80% dintre conducătorii chestionaţi în cadrul studiului LeasePlan MobilityMonitor consideră că cea mai importantă caracteristică este clasa maşinii. Doar în Turcia şi Brazilia, aspectul maşinii este mai important decât mărimea ei.

În afară de dimensiuni şi aspect (pentru 73% dintre cei chestionaţi), 62% dintre cei intervievati (utilizatori ai unor maşini de firmă administrate în leasing operaţional) consideră că marca este cea mai importantă. Acest fapt este cu atat mai ciudat cu cât, cel mai adesea, ei nu au posibilitatea de a-şi alege marca maşinii pe care o conduc. Mai puţin de jumatate (41%) dintre şoferi aleg dintr-o listă oferită de angajator sau, în alte cazuri, managementul companiei alege în locul lor (33%). Numai un conducător din patru are libertatea de a alege brandul maşinii pe care o va conduce.

Maşinile de serviciu, tot mai eficiente 

Studiul LeasePlan MobilityMonitor arată că 45% din şoferii chestionaţi se interesează de preţul carburanţilor înainte de a face plinul în timp ce 27% dintre aceştia au afirmat că se interesează doar uneori de acest aspect.

Studiul remarcă o reducere importantă a emisiilor de carbon emanate de maşinile din flota globală LeasePlan. Dacă în 2011 media emisiilor era de 180 de grame de CO2 pe kilometru în cazul motorizărilor pe benzină şi 152 de grame pentru diesel, la sfârşitul anului 2014 emisiile au scăzut la 150 de grame pentru benzină, respectiv 130 de grame pentru motorizările diesel.

Noul trend în gestionarea mai eficientă a flotelor: car sharing

Studiul LeasePlan a identificat un interes în creştere pentru soluţiile de car sharing. Astfel,10% din şoferii intervievaţi sunt interesaţi de astfel de soluţii. Conceptul de car sharing reduce timpii de neutilizare ai maşinilor şi optimizează costurile. Dar vine şi cu o serie de provocări, cum ar fi înregistrarea fiecărui şofer, gestionarea cheilor, monitorizarea kilometrajului sau gestionarea accidentelor. 

Studiul LeasePlan MobilityMonitor s-a desfăşurat în 20 de ţări iar răspunsurile au fost oferite de 3.377 de conducători auto care utilizează maşini în leasing operaţional.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.