Comenzi peste aşteptări pentru noul Porsche Cayenne

Recent, boss-ul Porsche, Michael Macht, a declarat că noua generaţie Porsche Cayenne se vinde mult mai bine decât se anticipa. Fără a da, însă, detalii.

Comenzi peste aşteptări pentru noul Porsche Cayenne Comenzi peste aşteptări pentru noul Porsche Cayenne

Michael Macht a declarat că "numărul de comenzi pentru noul Porsche Cayenne este incredibil de mare pe aproape toate pieţele, depăşindu-ne aşteptările". Însă şeful Porsche nu a făcut publice şi cifrele care stau în spatele acestor afirmaţii.

Totuşi, el a făcut referire la trendul ascendent al vânzărilor, comparând vânzările din prima jumătate a lui 2009 (mai mici cu 40% decât în aceeaşi perioadă din 2008) cu cele din a doua jumătate a anului, când cele peste 33.000 de unităţi au reprezentat o scădere de numai 1,7% faţă de aceeaşi perioadă din 2008.

"Totul arată că performanţele negative ale vânzărilor s-au încheiat" a mai afirmat Macht, estimând că la finalul lui 2010 Porsche va depăşi obiectivul impus de 150.000 de maşini pe an, în principal datorită noilor modele Cayenne şi Panamera, care sunt fabricate la uzina din Leipzig.

Un alt oficial Porsche a făcut publică o altă informaţie, conform căreia Porsche doreşte ca nu mai puţin de 15% din maşinile Porsche Cayenne vândute anul acesta să fie în varianta cu propulsie hibridă.

În Germania, Porsche Cayenne S Hybrid are un preţ de pornire în jurul a 80.000 euro, similar ca preţ cu modelul Cayenne S, dar cu 20.000 euro mai scump decât versiunea diesel.

La prima vedere, obiectivul germanilor pare cam îndrăzneţ, însă, cel puţin în America, cei de la Porsche se bazează pe apetitul clientelei pentru motoarele pe benzină şi, în mare măsură, pe bonusurile guvernamentale acordate maşinilor puţin poluante (emisiile de CO2 ale versiunii hibrid sunt de 193 g/km faţă de versiunea diesel, cu 195 g/km, de exemplu).

Vânzările noului Porsche Cayenne vor debuta oficial pe data de 8 mai pe plan mondial, pe piaţa noastră urmând a fi disponibil din aceeaşi lună. Deocamdată, nu se cunosc preţurile oficiale pentru România.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.