Cum trebuie să faci poze ca să o vinzi pe internet cât mai repede. Le pui la oferte auto second hand şi găseşti rapid cumpărător

Câte poze face, cum o încadrăm, ce trebuie să pozăm

Cum trebuie să faci poze ca să o vinzi pe internet cât mai repede. Le pui la oferte auto second hand şi găseşti rapid cumpărător Cum trebuie să faci poze ca să o vinzi pe internet cât mai repede. Le pui la oferte auto second hand şi găseşti rapid cumpărător

O imagine face cât o mie de vrăjeli. Ştim că oricât de corecţi am fi, vrem să vindem maşina mai repede indiferent de micile defecte care se ascund la vedere. Prima regulă e să nu ascunzi zgârieturile. Dacă tu promiţi o maşină corectă cap-coadă şi eşti descoperit cu “cioara vopsită”, atunci o să-i diminuezi încrederea cumpărătorului la celelalte capitole (km parcurşi, revizii la timp etc.).

A doua regulă e tehnică. Pozele trebuie să fie 1024 x 768 pixeli ca să le accepte orice site, chiar şi cele mai neupdatate. Apoi vine numărul de poze. Pe pagina ebay scrie clar că din experienţa lor de vânzare, trebuie să ai 12 poze. Sunt suficiente cât să îi arăţi cumpărătorului toate detaliile şi cât să nu-i iei faţa cu prea multe detalii care l-ar putea întoarce din drum.

Altă regulă: surprinde toate părţile maşinii (exterior – toate cele 4 părţi), interior, motor, ceasurile de bord şi – aşa cum ziceam – eventuale defecte.

Când pozezi exteriorul, maşina trebuie să fie subiectul. Nu lăsa decorul să-l fure pe privitor. Alege un decor neinteresant (neutru) care să-ţi facă maşina vedetă. Centrează maşina şi suprinde-o întreagă (astfel, cel interesat o să vadă opţiunile exterioare pe care i le promiţi (ex: proiectoare).

Alege o lumină bună care să nu supraexpună părţi ale maşinii (aşa-zisa poză arsă) şi din care să nu-ţi rezulte o poză subexpusă (zone înunecate ale maşinii). Ideal e să eviţi pozele în soare puternic. Un plafon de nori la amiază e fix ce-ţi trebuie.

Pentru interior, foloseşte un blitz ca să expui corect detaliile – opţiuni, gradul de uzură. Trebuie să faci poze în care să se vadă interiorul cu totul şi cadre de detaliu (schimbător, volan, infotainment – 2,3 poze ca să nu depăşeşti limita de 12 în total). Nu uita să pozezi şi ceasurile de bord în care se văd şi kilometrii parcurşi.

Mai ai de făcut o poză bună la motor, în care să-l cuprinzi pe tot şi cam asta e.

Nu uita regula de aur: maşina trebuie să fie curată-lună.

 

 

 

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.