Dacia - planuri viitoare de criză

Dacă piaţa auto nu se deblochează în primul trimestru al anului viitor, Dacia intenţionează să recurgă la variante mai drastice, pe care ei nu le numesc, dar noi le anticipăm: disponibilizări masive!

Dacia - planuri viitoare de criză Dacia - planuri viitoare de criză

"Aşteptăm primăvara, de obicei lunile ianuarie şi februarie, se ştie, sunt luni slabe din punctul de vedere al vânzărilor. Dacă va fi nevoie, vom stabili şi în ianuarie şi în februarie zile nelucratoare şi dacă, din nefericire, nici aceste măsuri nu vor dezgheţa piaţa vom avea în vedere şi adoptarea altor măsuri", a spus Francois Fourmont, citat de MEDIAFAX, fără a preciza care sunt aceste măsuri. În fabrica de la Mioveni circulă însă zvonuri că asupra multor angajaţi planează perspectiva disponibilizării, iar numărul concedierilor va avea mai mult de trei zerouri în coadă.

În acest sfârşit de an, Dacia a decis să nu mai prelungească 620 de contracte de muncă temporare care expiră la sfârşitul lunii decembrie, a confirmat o nouă întrerupere a activităţii, în intervalul 11 decembrie - 11 ianuarie 2009, şi a anunţat că trece la o cadenţă de producţie mai mică

Comenzile interne au scăzut considerabil în ultima perioadă, Dacia comercializând în noiembrie puţin peste 4.000 de unităţi şi numărul clienţilor merge pe o pantă descendentă.  Fourmont identifică drept principală cauză exodul second-hand: "Un prim motiv ar fi invazia de vehicule second-hand al căror număr se ridica la 50.000 şi în al doilea rând a apărut dificultatea clienţilor de a obţine un credit bancar. Constatăm o scădere brutală a pieţelor de automobile din Europa şi, deşi avem o cotă de piaţă în creştere, această scădere a pieţelor europene de automobile ne influenţează şi pe noi în mod negativ". Şeful Dacia confirmă totodată faptul că în Vest, Loganul este unul dintre singurele modele care mai câştigă teren.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.