E fix momentul în care-ţi faci bagajele să pleci pe Lagonda (galerie foto)

Englezii au rupt contactul cu realitatea

E fix momentul în care-ţi faci bagajele să pleci pe Lagonda (galerie foto) E fix momentul în care-ţi faci bagajele să pleci pe Lagonda (galerie foto)

Nu, Lagonda nu e o planetă nouă. Chiar, ştiaţi că sunt 100 de milioane de planete în galaxia noastră mică? Şi atunci de ce nu ar putea să fie una pe care s-o botezăm Lagonda. Să facem un sondaj şi fanii ProMotor să-şi aleagă o planetă. Sunt 600.000 de fani ProMotor, aşa că toţi pentru una şi o planetă pentru toţi.

Lagonda e ceva real. E lângă noi, la Geneva, la un zbor de 3 ore. Acolo va fi expusă prima oară şi va intra în istoria saloanelor precum cel mai nebun concept. Uitaţi-vă un pic şi spuneţi că nu avem dreptate. Nu are aripi de avion, nu are roţi în plan orizontal ca hovercraft-urile, e aceeaşi maşină clasică pe care nu am văzut-o niciodată până azi. De aici şi mirarea noastră că în zilele astea în care toţi se copiază între ei pe faţă, din faţă până-n spate, Aston Martin a reuşit să aducă un concept care să arate a maşină normală, dar şi a OZN. Doi într-unul se poate mai greu. Nici BMW nu a reuşit cu i8-ul. Nemţii au venit direct cu farfuria zburătoare pe asfalt.

Aston-ul ăsta înăuntru arată sublim (galerie foto completă). Are 4 locuri faţă-n faţă, scaunele sunt ca fotoliile extensibile, iar locul şoferului arată ca un pupitru X-Wing. La ce mai vedem înăuntru, Lagonda Vision Concept – nume şi prenume -, maşina e într-un stil glam-SF dacă putem să definim lumeşte toată nebunia care-i acolo. Rămâne să aflăm mai multe detalii fix în momentul în care va fi lansată. Aşteptăm nişte motoare de calibru Aston şi o autonomie cel puţin la nivelul unei Tesla.

Concurent va fi şi noul Porsche Mission E despre care nemţii spun că e tot mai aproape de producţie. Da, va fi un chin real să facem o alegere între cele două. Şi parcă tragem spre Aston Martin. În alt articol de azi de pe ProMotor.ro am văzut că Aston şi-a crescut valoarea brand-ului cel mai mult dintre companiile care fac maşini sport. A crescut cu 200%, comparativ cu Ferrari care a mişcat numai 6 procente în sus. Valoarea de piaţă a italienilor este însă de aproape două ori mai mare în 2017.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.