Fiat Bravo lansat în România

Începând cu 20 septembrie 2007, Noul Bravo va completa oferta mărcii Fiat în România, alăturându-se unei alte compacte recent intrate pe piaţă, Fiat Linea.

Fiat Bravo lansat în România Fiat Bravo lansat în România

Lansat în Italia odată cu noul logo al mărcii şi cu o campanie intitulată sugestiv Made in Fiat, Bravo este o maşină emblemă, demnă de tradiţia italiană, dedicată, prin toate aspectele sale, unei pieţe care în 2006 a însumat peste 3.400.000 de unităţi vândute numai în Europa.

În România, Noul Fiat Bravo va fi disponibil atât în versiunea pe benzină cât şi în cea diesel, în patru variante de echipare (Active, Dynamic, Emotion şi Sport) şi 5 motorizări (1.4 90 CP, 1.4 T 120 CP şi 150 CP, 1.9 Multijet 120 CP şi 150 CP). Preţul care include şi TVA porneşte de la 13.977 Euro pentru benzină şi 16.244 Euro pentru diesel.


Date tehnice şi dotări

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.