Hummer împărţit între indieni, chinezi şi ruşi

Din cauza problemelor financiare cu care se confruntă gigantul american GM, una din mărcile sale emblematice, Hummer, poate ajunge pe mâinile indienilor.

Hummer împărţit între indieni, chinezi şi ruşi Hummer împărţit între indieni, chinezi şi ruşi

Chinezii vor HummerEste oficial! General Motors scoate la vânzare brandul Hummer. Celor doi poteţiali cumpărători indieni li se adaugă şi chinezii de la ChangFeng sau chiar ruşii. GM vrea să vândă Hummer cu peste 4 miliarde USD, dar preţul este negociabil având în vedere pierderile înregistrate în ultimii ani.

Oare posibila achiziţionare a Hummer de către asiatici ar putea fi o mişcare de imagine pentru maşinile chinezeşti considerate nesigure? Chinezii au încercat să surprindă posibila achiziţie printr-o imagine sexy. Probabil că şi ruşii vor folosi puterea de sugestie a băturii lor preferate, votca.

În ultimii trei ani GM a înregistrat pierderi de circa 50 miliarde USD, ceea ce a impus un plan drastic de măsuri.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

hummer, indieni,  Aşa cum v-am anunţat zilele trecute, marca americană Hummer se află în serioase probleme, cu o scădere semnificativă a vânzărilor, riscând să devină o piatră de moară pe gâtul GM. Şi când se ajunge în această situaţie, soluţia radicală va fi de renunţare la ea. La doar câteva zile distanţă de anunţul făcut de oficialii GM cu privire la problemele existente, deja au apărut cumpărătorii.

Deşi nici unul dintre cei doi producători nu a comentat zvonurile, atât Mahindra cât şi Tata se pare că sunt interesate de preluarea companiei americane aflată în pragul dezastrului. Iar în condiţiile în care vânzările maşinilor mari şi neeconomice au scăzut drastic în SUA, viitorul Hummer pare pecetluit. Rămâne de văzut ce vor hotarî oficialii americani.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.