Jaguar nu este interesat nici de Bertone B99, nici de Growler E

Cei de la Jaguar rămân insensibili în faţa propunerilor designerilor. Bertone B99 se pare că va rămâne doar la stadiul de concept, în timp ce Growler E este dorit de un milionar elveţian. Oare nu greşesc oficialii mărcii britanice cu această lipsă de interes?

Jaguar nu este interesat nici de Bertone B99, nici de Growler E Jaguar nu este interesat nici de Bertone B99, nici de Growler E

Standul Jaguar la Geneva 2011 a fost gazda celui mai puternic model din acest moment, Jaguar XKR-S, dar britanicii au sărbătorit şi 50 de ani de existenţă ai iconicului Jaguar E-Type. Cu toate acestea, publicul şi presa de specialitate au acordat mai multă atenţie conceptului Bertone B99.

Oficialii Jaguar nu sunt interesaţi de propunerea Bertone B99

Concept despre care mulţi au crezut că poate prefigura viitorul X-Type, rival pentru BMW Seria 3 şi Audi A4. Însă oficialii Jaguar s-au grăbit să desfiinţeze orice speculaţie: B99 este pur şi simplu o creaţie independentă a studioului de design italian, firma britanică nefiind implicată deloc în crearea acestui concept.

Deşi cei de la Jaguar au apreciat B99 şi chiar i-au felicitat pe designeri, oficialii mărcii au declarat că nu au absolut nici un interes să ia în seamă această propunere, filosofia lor fiind alta. Era, de altfel, destul de evident că B99, prin stilul său neo-retro, contravine noii linii de design futuriste, inaugurată de Jaguar XF şi care, cel mai probabil, se va regăsi şi pe viitorul model de clasă medie, urmaş al lui X-Type.

Propunerea virtuala Vizualtech Growler E are sansa sa ajunga in viata reala

În altă ordine de idei, recent suedezii de la studioul de design Vizualtech au prezentat lumii o reinterpretare în stil modern a lui E-Type, botezată Growler E. Din fericire, Growler E nu va rămâne doar la stadiul virtual, deoarece creatorii au fost deja contactaţi de către un client cu bani, care vrea neapărat să vadă această maşină "în carne şi oase", în garajul său.

Maşina va fi construită pe baza coupe-ului Jaguar XKR, caroseria urmând a fi realizată din materaiel compozite. Motorizarea de sub capotă va fi cunoscutul V8 su compresor mecanic, dar care va fi upgradat până la 600 CP, ceea ce promite un demaraj 0-100 km/h în mai puţin de 4 secunde (noul XKR-S afişează un timp de 4,2 secunde).

Deocamdată, unicatul este estimat la aproape 1 milion de euro, dar, în cazul în care vor mai apărea şi alte comenzi, preţul lui Vizualtech Growler E ar putea scădea la jumătate. Din păcate, încă nu există nici un fel de informaţie privind interesul vreunui excentric pentru conceptul Bertone B99. Care ar fi păcat să rămână doar un concept, nu credeţi?

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.