Lexus GS facelift (2015): design nou şi gamă de motoare revizuită pentru berlina japoneză

Lexus GS, berlina japoneză care concurează cu modele europene ca BMW Seria 5 şi Mercedes-Benz E-Class, a primit un facelift la exact patru ani de la lansarea generaţiei actuale. Avem mai jos detalii despre schimbări.

Lexus GS facelift (2015): design nou şi gamă de motoare revizuită pentru berlina japoneză Lexus GS facelift (2015): design nou şi gamă de motoare revizuită pentru berlina japoneză

Lexus GS, concurentul mărcii japoneze pentru modelele europene Mercedes-Benz E-Class şi BMW Seria 5, a primit un facelift la patru ani de la lansarea actualei generaţii.

Modificările stilistice de la exterior au fost prevestite de apariţia versiunii sportive GS-F la începutul lui 2015, aşa că nu sunt o surpriză foarte mare, doar că acum şi-au făcut loc şi pe celelalte variante.

Cu alte cuvinte, e vorba despre noua faţă Lexus, cu grila supradimensionată a radiatorului şi cu farurile împărţite în două – cu luminile de zi cu LED în partea de jos şi cu luminile de întâlnire şi drum în partea de sus. Totodată, stopurile au fost şi ele redesenate discret.

În interior, Lexus GS primeşte culori noi pentru tapiţerie şi mai multe tipuri de ornamente pentru planşa de bord şi panourile uşilor. Totodată, berlina niponă poate fi echipată acum cu sistemul Lexus Safety System +, care combină detectorul de pietoni, frânarea automată, alerta pentru depăşirea benzii, asistentul de păstrare a benzii, faza lungă inteligenţă şi regulatorul automat de viteză.

Japonezii au făcut schimbări şi la gama de motorizări, unde a apărut un nou propulsor turbo de 2,0 litri pe benzină care dezvoltă 241 CP, cuplat la o transmisie automată cu opt trepte. Varianta se numeşte GS 200t, are tracţiune spate şi promite un consum mediu de 7,1 l/100 km.

Varianta GS 350, cu al său V6 de 3,5 litri, dezvoltă acum 311 CP şi 379 Nm (faţă de 306 CP şi 375 Nm înainte de facelift) şi primeşte, de asemenea, o cutie de viteze automată cu opt trepte.

Versiunea hibridă GS 450h stă în continuare în vârful listei de preţuri, iar sistemul de propulsie rămâne neschimbat: V6 de 3,5 litri cu ciclu Atkinson şi un motor electric, puterea maximă de 340 CP fiind trimisă către roţile din spate printr-o transmisie CVT.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.