McLaren are ca director de marketing pe Europa… o româncă!

Autor: Adrian Mihălţianu 05 iun. 2014 Știri auto

După ce a lucrat timp de şase ani pentru producătorul de cosmetice L’Oreal, Raluca Novak a părăsit compania francezilor pentru o companie britanică, având un cu totul alt domeniu de activitate: McLaren.

Rolul său actual presupune crearea şi dezvoltarea brandului în domeniul maşinilor de stradă de mare performanţă, unde McLaren a revenit de-abia de patru ani, marele public asociind acest nume îndeosebi cu îndelungata activitate din Formula 1 (sunt echipa cea mai titrată din competiţie).

Divizia Automotive se ocupă cu dezvoltarea de supermaşini în valoare de peste 200.000 de euro bucata, iar rolul Ralucăi este acela de a promova produsele acestei divizii şi de a impune brandul McLaren pe o piaţă extrem de pretenţioasă.

Practic, Raluca Novak este românul care ocupă cea mai înaltă poziţie din cadrul unui brand exclusivist, aşa încât povestea ei este impresionantă.

Povestea ei, pe larg, pe zf.ro

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide