Noua imagine Opel

Noua imagine Opel pe plan internaţional este Lena Meyer-Landrut, câştigătoarea concursului Eurovision 2010.

Noua imagine Opel Noua imagine Opel

Lena Meyer-Landrut din Germania, câştigătoarea concursului Eurovision în 2010, a susţinut sâmbătă un concert surpriză de o oră la finalul Zilei Porţilor Deschise de la Opel.
Tot atunci, Alain Visser, Vice Preşedinte Vânzări, Marketing & Aftersales a anunţat că vedeta de 19 ani devenită star peste noapte şi cunoscută după prenume este noua imagine Opel.
Prin concertul Lenei, Opel începe o noua campanie de energizare a brandului. Pe lângă metodele convenţionale, precum campaniile publicitare, Opel se va concentra şi pe canale noi de comunicare, precum social media. Planul de activare cuprinde o serie întreagă de iniţiative diferite, pe care Opel le va aborda pas cu pas.
Un focus important va fi în zona muzicii şi entertainment-ului: cea mai emoţională formă de comunicare. Legătura cu Lena va ajuta marca Opel să se poziţioneze în această influentă zonă de comunicare.
"Suntem foarte fericiţi că avem un astfel de reprezentant pentru brandul nostru. Lena este o femeie tânără, energică, ce adaugă emoţie brandului nostru. Ne potrivim perfect: muzica este cel mai emoţional mod în care comunicăm. Limbajul de design Opel este cel mai emoţional de pe piaţă. Şi personalitatea neconvenţională a Lenei se potriveşte bine cu noi. Alături de Lena putem aduce la viaţă sloganul nostru "Wir leben Autos"," a spus Visser înainte de concert publicului entuziast.
În alegerea cântăreţei ca imagine a Opel au fost decisive stilul ei puternic, talentul extraordinar şi pasiunea pe care o pune în muzica sa. Cooperarea pe termen lung cu Lena include susţinerea ei pe drumul până la concursul Eurovision din 2011. Lena va susţine Opel ca Brand Ambassador prin iniţiative diverse atât la nivel de brand, cât şi de produse.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.