Noul supercar Ford GT va fi maşină hibridă

Viitoarea bijuterie tehnică Ford GT se pare că va urma noul trend al propulsiei hibride, conform celor de la AutoExpress. Iată ultimele informaţii despre noul bolid Ford.

Noul supercar Ford GT va fi maşină hibridă Noul supercar Ford GT va fi maşină hibridă

Deşi renumele lui Ford GT nu este chiar la nivelul unor monştri sacri precum Ferrari sau Porsche, asta nu înseamnă că bolidul americanilor ar fi mai prejos în privinţa performanţelor. Plus că oferă un preţ mult mai atractiv, raportat la nivelul de adrenalină pe care ţi-l oferă această maşină.

Britanicii de la AutoExpress sunt în măsură să ne ofere primele informaţii despre cea de-a treia generaţii a acestui supercar foarte rar, Ford GT - vezi aici randările cu noul Ford GT.

Vorbim de o maşină rară, deoarece modelul Ford GT din 2005 a fost produs în doar 4.500 de exemplare, din care doar 100 au ajuns oficial în Europa. Iar prima generaţie, Ford GT40, a fost construită în anii '60, când şi-a câştigat reputaţia de "Ferrari killer", datorită celor trei victorii consecutive la Cursa de 24 de ore LeMans, actualmente fiind o raritate vânată de colecţionari.

Ce se va întâmpla, însă, cu a treia generaţie Ford GT? În primul rând, din punct de vedere al designului noua maşină se va îndepărta de liniile retro - a doua generaţie era concepută aproape ca o replică a lui GT40, din punct de vedere al exteriorului. Noul Ford GT va arăta mai modern şi îşi va gratula clienţii cu un look mult mai agresiv, cu o parte frontală originală.

Ford GT va păstra configuraţia de coupe cu 2 locuri, tracţiune spate şi motor central, în timp ce propulsia va fi asigurată de un V8 dotat cu compresor mecanic. Însă, la apăsarea unui buton, motorul electrice plasat sub capota faţă va oferi atât un surplus de putere, dar va pune în mişcare şi roţile punţii faţă. Adică un sistem similar cu ceea ce va propune viitorul Porsche 918.

Puterea totală se pare că nu va depăşi cu mult limita de 600 CP, însă, datorită caroseriei din aluminiu şi a panourilor realizate din materiale compozite, Ford GT va avea o masă proprie foarte redusă, de circa 1,4 tone, ceea ce ar trebui să fie suficient pentru a-i conferi maşinii atât un demaraj în circa 3 secunde până la 100 km/h, cât şi o manevrabilitate exemplară.

În plus, noul Ford GT se anunţă ca o alternativă mai ieftină decât principalii concurenţi, dar încă nu se ştiu detalii despre preţuri sau data lansării noii maşini. Care încă e un proiect pe care oficialii Ford îl ţin sub tăcere.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.