O altă lansare Renault la Paris 2018: EZ-ULTIMO, primul “vehicul-robot”

La Salonul Auto de la Paris, Groupe Renault a prezentata EZ-ULTIMO

O altă lansare Renault la Paris 2018: EZ-ULTIMO, primul “vehicul-robot” O altă lansare Renault la Paris 2018: EZ-ULTIMO, primul “vehicul-robot”

La Salonul Auto de la Paris, Groupe Renault a prezentata EZ-ULTIMO, un concept de vehicul-robot autonom, electric, conectat şi o soluţie de mobilitate de tip car-sharing, oferind o experienţă de călătorie premium. Disponibil la cerere, pentru o zi sau doar pentru o oră, EZ-ULTIMO se adresează oamenilor care îşi doresc un moment privilegiat pentru o călătorie prin oraş sau pentru o experienţă turistică exclusivă. Se adresează, de asemenea, companiilor care doresc să le propună clienţilor lor o extensie premium a experienţei de drum.

“Pe măsură ce trendurile de consum se schimbă şi oamenii apreciază din ce în ce mai mult serviciile de transport la cerere, apare o nouă paradigmă a mobilităţii. EZ-ULTIMO înglobează această revoluţie, oferind o experienţă unică, premium, la bordul acestui vehicul-robot care poate fi adaptat în funcţie de furnizorul de servicii” a declarat Laurens van den Acker, SVP Corporate Design. “Inspirat de arhitectura contemporană şi complet integrat în viitoarele smart cities, EZ-ULTIMO  va oferi o experienţă exclusivă tuturor. Prin maşinile autonome, electrice şi conectate, intram într-o noua eră interesantă a design-ului auto”.

EZ-ULTIMO deschide noi perspective pentru design-ul Renault. La bordul unui vehicul-robot, călătorul poate cu adevărat să profite de spaţiul conceput ca un salon individual, echipat cu tot confortul şi serviciile necesare pentru a se relaxa sau concentra. 

Cu ajutorul design-ului, EZ-ULTIMO confirmă promisiunea mărcii – EASY LIFE a marcii Renault. Primitor şi confortabil, propune un acces facil printr-o uşă automată, cu deschidere amplă şi un scaun rotativ, pivotant care întâmpină pasagerul. Pentru o şi mai mare intimitate, pasagerii sunt feriţi de privirile din exterior datorită suprafeţelor vitrate, poziţionate în partea de sus a maşinii. Interiorul rafinat al lui EZ-ULTIMO reflectă eleganţa franţuzească şi se inspiră direct din arhitectura de interior. Acesta este personalizat cu materiale nobile, precum lemnul, marmura şi pielea, permiţând pasagerilor să se bucure de un spaţiu confortabil şi plăcut.

Citeşte articolul complet în Ziarul Financiar

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.