Parteneriat gigant pentru tehnologia pilelor de combustie: Daimler + Renault-Nissan + Ford

Se pare că tehnologia fuel-cell are un viitor clar, deoarece trei corporaţii auto şi-au unit forţele, în mod oficial, pentru dezvoltarea, promovarea şi echiparea viitoarelor maşini cu această tehnologie a pilelor de combustibil.

Parteneriat gigant pentru tehnologia pilelor de combustie: Daimler + Renault-Nissan + Ford Parteneriat gigant pentru tehnologia pilelor de combustie: Daimler + Renault-Nissan + Ford

În timp ce unele companii auto realizează alianţe şi parteneriate strategice pentru a trece mai uşor de perioada de criză, alţii îşi dau mâna pentru a pune la punct tehnologiile viitorului.

Costurile tehnologiilor ecologice fiind imense, este normal ca aceste cheltuieli să fie împărţite între mai mulţi parteneri. Iar Daimler, Renault-Nissan şi Ford au deja fiecare un mic istoric în domeniul tehnologiei fuel-cell.

Cei trei giganţi şi-au impus ca obiectiv realizarea în serie mare a unor astfel de sisteme de propulsie, bazate pe utilizarea hidrogenului, până în 2017. Ceea ce pare destul de optimist, dată fiind conjunctura economică, însă oficialii sunt încrezători în evoluţiile pe care departamentele de cercetare le vor face împreună.

Dintre cei trei, Daimler are cel mai ambiţios şi cunoscut program de investiţii în domeniul tehnologiei pilelor de combustibil. Iar, dacă ne gândim la know-how-ul celor de la Renault şi Ford în privinţa propulsiei electrice, s-ar putea ca rezultatele să nu se lase prea mult aşteptate.

Alţi actori importanţi implicaţi în dezvoltarea tehnologiei fuel-cell sunt General Motors, Honda, Hyundai, precum şi Toyota împreună cu BMW. Este de aşteptat ca, o dată cu punerea la punct a unor planuri clare de infrastructură, şi alte companii să se alăture acestui demers.

Prin urmare, ce răspuns aveţi la următoarea întrebare:

ESTE TEHNOLOGIA FUEL CELL CEA MAI BUNĂ SOLUŢIE PENTRU MAŞINILE VIITORULUI?

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.