Programul Rabla 2019. Peste trei sferturi din tichete au fost epuizate

Prima de casare pentru Programul "Rabla Clasic" este de 6.500 de lei pentru fiecare autovehicul uzat.

 Programul Rabla 2019. Peste trei sferturi din tichete au fost epuizate Programul Rabla 2019. Peste trei sferturi din tichete au fost epuizate

A 15-a ediţie a Programului Rabla se apropie de final. Ieri, 20 mai 2019, mai erau disponibile aproximativ 5.374 din cele 30.000 prime de casare pentru persoanele fizice.

Prima de casare pentru Programul "Rabla Clasic" este de 6.500 de lei pentru fiecare autovehicul uzat, mai vechi de opt ani. Aceasta de acordă achiziţionarea unui autovehicul nou al cărui sistem de propulsie generează maximum 120 g de CO2/km, în regim de funcţionare mixt (maximum 140 g CO2/km conform standardului WLTP).

La prima de casare se poate adăuga un ecobonus de 1.000 lei care se acordă la achiziţionarea unui autovehicul nou, echipat cu sistem de propulsie care generează o cantitate de emisii de maximum 98 g CO2/km în regim de funcţionare mixt şi/sau un ecobonus în valoare de 1.700 lei la achiziţionarea unui autovehicul nou, echipat cu sistem de propulsie hibrid.

Cele două ecobonusuri pot fi cumulate cu prima de casare dacă întrunesc ambele condiţii. 

Prin Programul Rabla Clasic, aflat deja la a 15-a ediţie, au fost casate peste 550.000 de autovehicule vechi, poluante şi au fost achiziţionate peste 300.000 de maşini noi, care poluează mai puţin.

Pentru a stimula achiziţia vehiculelor electrice, Administraţia Fondului pentru Mediu finanţează, cu 90 de milioane de lei, achiziţia şi instalarea de staţii de încărcare performante în municipiile reşedinţă de judeţ.

Rabla 2019, un real succes încă din prima săptămână 

Aproape jumătate din tichetele, 13.500 din cele 30.000, programului Rabla Clasic 2019 au fost epuizate la nici o săptămână de la demararea programului de înoire a parcului auto din România, aflat deja la a 15-a ediţie. Pe 6 aprilie 2019, ora 18:00, mai erau disponibile aproximativ 16.500 din cele 30.000 prime de casare pentru persoanele fizice.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.