Reclamă Citroen C4

Aşa are de gând Citroen să-şi promoveze noul C4. E amuzant, nu?

Având în vedere că acest clip este destinat mai mult pieţei americane, acolo unde curentul disco încă mai trăieşte, reclama este în regulă. Totuşi disco nu mai este un curent în vogă, nici măcar în America, şi de aceea ne-am fi aşteptat ca Citroen să vină cu o manieră mai modernă şi mai inteligentă de prezentare a noului Citroen C4. Cât despre faptul că faceliftul aduce modelului C4 o înfăţişare nouă care, implicit, îi oferă un plus de vitalitate, este destul de evident, cam acesta fiind scopul oricărui facelift în general.

Însă este foarte posibil, ca tocmai maniera destul de simplă de promovare, să câştige simpatia majorităţii celor care văd acest clip.

VEZI TOATE ANUNŢURILE CITROEN

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.