Renault lansează noul Kadjar. Noutăţi la interior şi sub capotă - GALERIE FOTO

Noul Kadjar adoptă motorul 1.3 TCe inaugurat pe Scenic şi apoi lansat pe Captur şi Megane.

Renault lansează noul Kadjar. Noutăţi la interior şi sub capotă - GALERIE FOTO Renault lansează noul Kadjar. Noutăţi la interior şi sub capotă - GALERIE FOTO

Renault dezvăluie astăzi Noul Kadjar. Una din noutăţile importante o reprezintă adoptarea blocurilor optice LED, acestea urmând să aibă forma literei C. Pentru semnalizatoare, stopuri şi lumini de ceata Kadjar va introduce tehnologia Pure Vision LED, iar atât partea frontala cât şi spatele au fost redesenate şi primesc noi inserţii şi detalii cromate.

Interiorul a fost revizuit din punct de vedere al calităţii materialelor şi al ergonomiei. Partea centrală a tabloului de bord găzduieşte un nou ecran multimedia, care oferă o luminozitate şi o sensibilitate la atingere îmbunătăţite. Tapiţeria Alcantara este disponibilă şi pe noua echipare Black Edition. La exterior, această versiune iese în evidenţă datorită jantelor de aliaj de 19 inch, scuturilor de protecţie în nuanţe contrastante şi oglinzile retrovizoare negre.

Noul Kadjar adoptă motorul 1.3 TCe inaugurat pe Scenic şi apoi lansat pe Captur şi Megane. Dezvoltat de Alianţă în colaborare cu Daimler, acesta are o arhitectura cu 4 cilindri care elimină vibraţiile, în timp ce cuplul său generos oferă o mare uşurinţă la turaţii reduse. Pe Kadjar, acest motor este echipat cu un filtru de particule (FDP), al cărui rol este să îndepărteze particulele din gazele de eşapament prin captarea lor într-o structură microporoasă celulară care se regenerează automat la intervale regulate. Acest motor "TCe FAP" are patru versiuni: TCe 140 FAP cuplat cu o cutie de viteze manuală, TCe 140 FAP cuplat cu o cutie automată cu dublu ambreiaj EDC, TCe 160 FAP cuplat cu o cutie de viteze manuală şi TCe 160 FAP cuplat cu o cutie automată cu dublu ambreiaj EDC.

Noul Kadjar primeşte motoare diesel modernizate cu un sistem selectiv de reducere catalitică (SCR), considerat cel mai eficient sistem de post-tratare a oxizilor de azot (NOx). Această tehnologie reduce emisiile poluante ale motoarelor. De asemenea, motoarele propuse pe Kadjar, denumite acum "Blue dCi", oferă mai multă putere şi plăcerea de a conduce.

Blue dCi 115 are 5 CP în plus şi un cuplu cu 10 Nm mai mare decât motorul din generaţia anterioară. Disponibil cu o cutie de viteze manuală, acesta va fi oferit ulterior cu transmisia automată cu dublu ambreiaj EDC. Blue dCi 150 este motorizarea de top pentru Kadjar, avand o putere mai mare cu 20 CP faţă de modelul precedent. Cuplat la o cutie de viteze manuală, acesta va fi oferit atât cu transmisie 4x2 cât şi cu transmisie 4x4.

Transmisia integrala 4WD, îi permite noului model să evolueze pe drumuri alunecoase. Şoferul poate alege modul de transmitere: „2WD“, „4WD AUTO“ sau „4WD LOCK“.

Garda la sol este de 200 mm, unghiul de atac este de 17 °, iar cel de degajare este de 25 °.

Comercializarea în Romania este programată în prima parte a anului 2019.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.