Seat revine pe profit în 2007

Seat este oaia neagră din protofoliul Volkswagen, înregistrând pierderi consecutive în ultimii ani, fapt ce îi periclitează viitorul ca marcă a grupului VAG. Anul 2007 a însemnat revirimentul mărcii, reuşind să neutralizeze pierderile şi chiar să înregistreze un plus.

Seat revine pe profit în 2007 Seat revine pe profit în 2007
Profitul operaţional înregistrat de constructorul spaniol în anul precedent a fost de 8 milioane de euro. O valoare ce poate părea nesemnificativă pentru un constructor de talie europeană, dar performanţa spaniolilor nu este de neglijat, dacă ţinem cont că în 2006 au înregistrat o pierdere record de 150 milioane de euro. Secretul revirimentului financiar a constat în restructurări masive. Veniturile companiei au crescut cu 0,4% la 5,89 miliarde euro.

În ciuda plusurilor înregistrate în situaţille financiare, producţia a scăzut cu 2,3% până la 413.000 unităţi. Cu toate că Seat a pierdut constant bani începând cu 2005, mai marele Volkswagen, Martin Winterkorn, este încă încrezător în viitorul mărcii. Planurile companiei prevăd dublarea producţiei şi extinderea gamei la peste 40 de modele până în 2018. Pătrunderea pe pieţel din China, India şi Brazilia reprezintă alt punct de atins, în planul strategic al constructorului spaniol.

Introducerea noului Seat Ibiza, ce a frânt inimi sub denumirea de  Bocanegra la Salonul de la Geneva ar putea fi un alt factor de natură să stabilizeze situaţia financiară a constructorului spaniol.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.