Subaru Impreza - tracţiune doar faţă şi motor 1,5 turbo

Dar, în mod interesant, nu datorită crizei mondiale, ci pentru a se alinia normelor de poluare. Noul Subaru Impreza va beneficia de o versiune entry-level cu tracţiune doar pe puntea faţă, iar în plan este şi adoptarea unui turbo pe cel mai mic motor din gamă, 1,5 litri.

Subaru Impreza - tracţiune doar faţă şi motor 1,5 turbo Subaru Impreza - tracţiune doar faţă şi motor 1,5 turbo

Una dintre particularităţile modelelor Subaru Impreza este echiparea cu tracţiune integrală, ceea ce a făcut din Impreza o adevărată vedetă.

Acum, însă, noua generaţie aduce schimbări majore: după ce ne-a uimit (mai mult sau mai puţin plăcut) cu un nou look şi a adoptat motorizarea diesel, în curând Subaru Impreza va fi oferit şi într-o versiune entry-level, cu tracţiune doar pe puntea faţă. Această versiune va fi oferită pentru motorul de bază de 1,5 litri pe benzină, dar şi pentru noul diesel.

De asemenea, tot pentru a fi în ton cu scăderea emisiilor de CO2, este în plan o versiune turbo pentru motorul de 1,5 litri, ca alternativă mai economică şi mai puţin poluantă la cel de 2,5 litri.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.