Top 10 valori mărci auto în 2010

BMW este marca auto din lume cu cea mai mare valoare din lume, conform unui studiu realizat de Millward Brown.

Top 10 valori mărci auto în 2010 Top 10 valori mărci auto în 2010

Profitând de criza de la Toyota, BMW a devenit cea mai valoroasă marcă auto din lume cotată la 21,82 miliarde de dolari. Încoronarea BMW nu s-a produs însă pe o creştere a valorii brandului BMW, ci pe o depreciere mai mică decât a Toyota, care a scăzut cu 27%, până la 21,77 miliarde dolari, în timp ce BMW a scăzut doar cu 9%. Specialiştii spun că întâietatea BMW este doar de conjunctură pentru că Toyota îşi va recupera imaginea după scandalul pedalei şi va reveni pe primul loc.

Un brand auto care şi-a îmbunătăţit foarte mult valoarea a fost VW care a crescut în intervalul 2009 - 2010 cu 20%, ajungând să fie cotată la 6,99 miliarde de dolari, depăşind Audi şi Renault. Ford a crescut de asemenea spectaculos cu 19%, fiind clasată deasupra VW , dar cele două mărci nu intră în Top 100 mărci . Lista celor mai valoroase 10 mărci auto o vedeţi mai jos:

1. BMW $21.82-- (25)
2. Toyota $21.77 -- (26)
3. Honda $14.30 -- (46)
4. Mercedes $13.74 -- (53)
5. Porsche $12.02 -- (65)
6. Nissan $8.61 -- (86)
7. Ford $7.04
8. VW $6.99
9. Audi $3.62
10. Renault $3.26

*valorile sunt in miliarde de dolari

Cea mai valoroasă marcă din lume este Google cotată la 114 miliarde de dolari, urmată de IBM cu 86 miliarde dolari şi Apple cu 83 milioane. Valoarea unei mărci este dată de veniturile curente, potenţialele venituri viitoare, reputaţie, prestigiu şi valoare de piaţă. Considerente luate şi de studiul Millward Brown în acest studiu în care au fost intervievate peste 1 milion de persoane la nivel global şi au fost compilate situaţiile financiare ale fiecărei companii.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.