Totul despre Noul Jeep Compass. Preţuri şi GALERIE FOTO

Noul Jeep Compass a debutat la Salonul Auto de la Geneva. Acesta vine cu abilităţi 4x4...

Totul despre Noul Jeep Compass. Preţuri şi GALERIE FOTO Totul despre Noul Jeep Compass. Preţuri şi GALERIE FOTO

Noul Jeep Compass a debutat la Salonul Auto de la Geneva. Acesta vine cu abilităţi 4x4, design modern, comportament dinamic excelent pe şosea şi o paletă completă de tehnologii avansate şi conectivitate.

În România, Jeep Compass oferă două motorizări diesel şi una pe benzină pentru un total de cinci versiuni diferite de propulsie şi trei niveluri de echipare – Sport, Longitude, Limited. Al patrulea nivel de echipare şi totodată vârful de gamă în ceea ce priveşte rafinamentul, echiparea off-road şi standardul tehnologic, Trailhawk, va fi disponibil anul viitor.

Noul Jeep® Compass se bucură de un design estetic şi modern, cu o postură impunătoare şi proporţii excepţionale. Apartenenţa noului SUV compact la gama Jeep® este uşor de recunoscut datorită trăsăturilor de design tradiţionale, precum grila cu şapte fante şi aripile laterale trapezoidale. Designerii Jeep au aplicat inserţii cromate şi un fundal Gloss Black legendarei grile cu şapte fante. Ornamentele farurilor – acum vopsite în negru – oferă un plus de personalitate şi atitudine noului Jeep Compass.

Design interior 

Interiorul noului Jeep Compass se remarcă prin trăsături distincte şi materiale rafinate. Marginea trapezoidală a consolei centrale este o trăsătură de design caracteristică brandului Jeep şi poate fi configurată pentru a completa culoarea aleasă pentru interior. La rândul ei, consola centrală integrează sistemul de infotainment Uconnect cu display tactil de 5, 7 sau 8,4 inchi. Mai mult, tot pe consola centrală, dar în partea inferioară se regăsesc şi schimbătorul de viteze, butoanele sistemului Selec-Terrain, frâna de mână electronică, selectorul ESS (engine Stop-Start), comenzile de climatizare şi volum, precum şi porturile USB şi AUX. Instrumentarul de bord a fost creat pentru ergonomie optimă şi oferă un display de 3,5 sau 7 inchi, pe care sunt afişate informaţii relevante utilizatorului. Ecranul color de 7 inchi poate fi configurat de utilizator şi este disponibil în standard pe modelele Limited şi Trailhawk.

Abilitate off-road 

Cele mai bune performanţe off-road din segment sunt livrate cu ajutorul a două sisteme inteligente 4x4 – Jeep Active Drive şi Jeep Active Drive Low, cea din urmă oferind un raport total de multiplicare de 20:1, cu posibilitatea trimiterii integrale a cuplului disponibil spre orice roată atunci când situaţia o cere. Ambele sisteme 4x4 includ funcţia Jeep Selec-Terrain cu până la cinci moduri diferite de rulare (Auto, Snow, Sand şi Mud, plus Rock, disponibil pe modelul Trailhawk) pentru cea mai bună performanţă 4x4 pe orice suprafaţă – off-road sau asfalt - şi în orice condiţii de vreme.

Jeep Compass dispune şi de o punte spate cu deconectare şi de un sistem PTU (power take-off unit) ce oferă versiunilor cu tracţiune integrală un consum mai redus de combustibil. Ambele sisteme (Active Drive şi Active Drive Low) sunt cuplate instantaneu atunci când autovehiculul are nevoie de tracţiune 4x4.

Nivelul de echipare Trailhawk, disponibil începând cu anul 2018, plusează cu o suspensie înălţată cu 2,5 cm, scuturi protectoare, cârlig roşu de remorcare şi spoilere faţă/spate unic care oferă un unghi de atac de 29,1 grade, un unghi de trecere a vârfului de rampă de 23,7 grade şi un unghi de degajare de 33,1 grade. Acestora li se adaugă anvelope off-road de 17 inchi şi o gardă la sol de până la 22,9 cm.

Pentru o prestanţă şi mai competentă în off-road (indicată de emblema Trail Rated), sistemul Selec-Terrain include funcţia Selec-Speed Control cu Hill-Descent Control, disponibilă pe toate configuraţiile Trailhawk.

O gamă completă de motoare

Pentru a îndeplini cerinţele şi preferinţele clienţilor, noul Jeep Compass oferă două motoare diesel, unul pe benzină şi două transmisii – o cutie de viteze automată cu nouă trepte şi o cutie de viteze manuală cu şase rapoarte.

În România, gama Compass este disponibilă cu două motoare diesel şi unul pe benzină. Acesta din urmă este o unitate MultiAir2 Turbo de 1.4 litri declinată în două variante de putere. Prima include un sistem Start&Stop, 140 CP la 5.000 rpm, cuplu maxim de 230 Nm la 1.750 rpm şi o transmisie manuală cu şase rapoarte, în configuraţie 4x2. A două variantă a motorului MultiAir2 Turbo de 1.4 litri produce 170 CP la 5.500 rpm, cuplu maxim de 250 Nm la 2.500 rpm şi este cuplată cu transmisia automată cu nouă rapoarte şi 4x4.

Gama diesel include eficientul propulsor MultiJet II de 1,6 litri (cu funcţie Start&Stop), care livrează 120 CP la 3,750 rpm şi un cuplu maxim de 320 Nm la 1,750 rpm, cuplat la transmisia manuală cu şase trepte, în configuraţie 4x2, precum şi puternicul MultiJet II de 2 litri (cu funcţie Start&Stop) ce dezvoltă 140 CP la 4.000 rpm şi 350 Nm la 1.750 rpm, cuplat fie cu transmisia automată cu nouă trepte, fie cu cea manuală cu şase trepte, în configuraţie 4x4. Gama de motoare diesel oferite de Jeep Compass este completată de o versiune mai puternică a motorului MultiJet II de 2 litri. Aceasta dezvoltă 170 CP în combinaţie cu transmisia automată cu nouă trepte, în configuraţie 4x4.

Punctaj maxim la testele EuroNCAP

 

Noul Jeep® Compass a obţinut maximum de puncte la testele EuroNCAP, cel mai nou model Jeep® fiind expresia celor mai avansate tehnologii dezvoltate până acum de brandul cu şapte fante. Noul Jeep Compass a obţinut calificative de top în toate categoriile, inclusiv protecţia ocupanţilor adulţi, protecţia copiilor, protecţia pietonilor, dar şi la nivelul pachetului de sisteme de siguranţă şi asistenţă.

Rezultatul este cu atât mai remarcabil, cu cât a fost obţinut în urma înăspririi standardelor de evaluare ale EuroNCAP în anul 2017. Pentru extra protecţie, Jeep® Compass este construit în jurul unei celule “safety cage” realizată în proporţie de 65% din oţel ultra-rezistent, care asigură o rigiditate torsională ridicată şi protecţie sporită pentru pasageri.

Preţuri

În România, Noul Jeep Compass porneşte de la 19.588 Euro + TVA, pentru 1.4 MultiAir 140 CP, versiune Sport, cu trasmisie manuală în şase trepte şi tracţiune faţă. Principalele dotări standard ale acestei versiuni sunt aer condiţionat, geamuri anterioare şi posterioare acţionate electric, închidere centralizată, sistem multimedia UConnect de 5.0 inchi cu Bluetooth, DAB radio, USB, AUX, cititor card SD şi comenzi vocale, sistem audio cu 6 difuzoare, sistem Start&Stop, Cruise Control şi Limitator de Viteză, comenzi radio pe volan, Keyless Entry, ESP+ABS, Hill Holder, Airbag-uri frontale, laterale anterioare şi Windowbag-uri, sistem de menţinere a benzii Lane Keep Assist, sistem de avertizare a coliziunii frontale, frână de parcare cu acţionare electrică, volan îmbrăcat în piele, tapiţerie din stofă şi jante de 16” din oţel.

Următorul nivel de echipare, Longitude, porneşte de la 20.802 Euro + TVA, pentru propulsorul pe benzină, şi de la 22.296 Euro + TVA pentru motorizarea 1.6 MultiJet de 120 CP cuplată la o transmisie manuală în 6 trepte şi propulsie faţă.

Versiunea de top disponibilă în acest moment este Limited, 2.0 MultiJet de 170 CP, cu transmisie automată în nouă trepte şi tracţiune integrală, şi porneşte de la 29.019 Euro + TVA. Preţurile pentru Trailhawk vor fi disponibile anul viitor.

Noul SUV este disponibil la dealerii din reţeaua Auto Italia începând de luna aceasta.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.