Toyota işi ajustează preconizările

Toyota a fost şi ea lovită de recesiunea economică mondială pe care nu a prevăzut-o la începutul acestui an şi se vede nevoită să mai reducă din numărul de maşini pe care a anticipat că le va vinde.

Toyota işi ajustează preconizările Toyota işi ajustează preconizările

Producătorul japonez se află în creştere susţinută încă din anul de înfiinţare, 1934, astfel că o reducere a motoarelor ar fi un semnal de alarmă pentru conducerea Toyota. Dar atunci când eşti pe primul loc, unde să mai evoluezi? Se pare că totuşi este mai greu să te menţii acolo decât să ajungi.

După ce Toyota a anunţat o scădere cu 39% a profitului, oficialii asiatici se văd nevoit să ajusteze şi targetul de vânzări, cu 7%. Poate nu pare mult, dar dacă faceţi diferenţa de la 10,4 milioane de maşini la 9,7 iese o sumă frumuşică. Pe ultima lună, în iulie, vânzările producătorului japonez au scăzut cu 18% comparativ cu aceeaşi luna a anului trecut. Dar japonezii se adaptează din mers: vor închide fabricile de pick-up-uri şi îşi vor redirecţiona investiţiile spre dezvoltarea de maşini electrice hibride, a căror popularitate este în creştere.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.