Urmează concedieri masive la Daimler: proprietarul Mercedes-Benz vrea să reducă forţa de muncă cu 10.000 de angajaţi

Daimler doreşte să reducă 6 miliarde de euro din costurile aferente Mercedes-Benz, până în 2021, precum şi să realizeze economisiri suplimentare, în valoare de 2 miliarde de euro la divizia Daimler Trucks, conform datelor furnizate de Manager Magazin, citate de Reuters.

Urmează concedieri masive la Daimler: proprietarul Mercedes-Benz vrea să reducă forţa de muncă cu 10.000 de angajaţi Urmează concedieri masive la Daimler: proprietarul Mercedes-Benz vrea să reducă forţa de muncă cu 10.000 de angajaţi

Daimler doreşte să reducă 6 miliarde de euro din costurile aferente Mercedes-Benz, până în 2021, precum şi să realizeze economisiri suplimentare, în valoare de 2 miliarde de euro la divizia Daimler Trucks, conform datelor furnizate de Manager Magazin, citate de Reuters.

Planul presupune reducerea unui număr de 10.000 de locuri de muncă în cadrul Daimler, compania refuzând însă să comenteze întregul raport întocmit de Manager Magazin. Cu toate acestea, Daimler a afirmat, în trecut, imposibilitatea concedierilor forţate până la sfârşitul anului 2020.

Daimler a declarat, în februarie, că va urma măsuri de economisire a costurilor după ce profitul operaţional din trimestrul patru a scăzut cu 22%, afectat de disputele comerciale, costurile în creştere pentru dezvoltarea maşinilor electrice şi o încetinire a industriei.

Manager Magazin a spus că aproximativ 30.000 de autoturisme Mercedes-Benz ce au prezentat defecte au fost produse la uzina din Tuscaloosa, Alabama, necesitând reparaţii costisitoare, care au cauzat, de asemenea, întârzieri în procesul de producţie. Aceste întârzieri au condus la un deficit de venituri de aproximativ 2 miliarde de euro şi ar putea reduce veniturile trimestriale cu până la jumătate de miliard de euro, potrivit raportului Manager Magazin.

Daimler urmează să lanseze veniturile încasate în primul trimestru al anului, în data de 26 aprilie.

Manager Magazin a mai susţinut faptul că Daimler intenţionează să devină o companie neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon, până în 2040, asigurându-se că toate autoturismele noi, metodele de producţie şi furnizorii lucrează în moduri care nu produc emisii de dioxid de carbon.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.