Vânzările Mazda în România au crescut cu 16% în 2018. Cel mai comercializat model a fost CX-5

Mazda continuă trendul creşterilor anuale cu două cifre.

Vânzările Mazda în România au crescut cu 16% în 2018. Cel mai comercializat model a fost CX-5 Vânzările Mazda în România au crescut cu 16% în 2018. Cel mai comercializat model a fost CX-5

Mazda continuă trendul creşterilor anuale cu două cifre. În 2018, compania niponă a vândut 2.259 de vehicule în România, mai mult cu 16% comparativ cu 2017. Cel mai comercializat model pe piaţa locală a fost Mazda CX-5 cu 763 de unităţi vândute şi un avans cu 71% faţă de 2017. Acesta a detronat Mazda3, care se situează acum pe locul 2, cu 658 de maşini comandate. Topul celor mai vândute 3 modele Mazda este completat de Mazda CX-3, care a totalizat 587 de comenzi în 2018.

„CX-5 urcă pe primul loc în topul vânzărilor Mazda în România, o poziţie explicabilă atât de faptul că Mazda CX-5 impresionează prin design, dotări şi tehnologii oferite, cât şi de apetitul crescut al românilor pentru SUV-uri. În 2019 Mazda3 va intra din nou în cursa pentru titlu, odată cu lansarea noii generaţii. Noua Mazda3 va schimba regulile jocului. Este primul model din noua generaţie de autoturisme Mazda care prezintă limbajul KODO evoluat şi cele mai noi tehnologii Mazda, cum ar fi motorul inovator SKYACTIV-X cu aprindere prin compresie şi control cu scânteie”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.

Livrările roadster-ului MX-5, cel mai bine vândut din toate timpurile, s-au menţinut în uşoară creştere, cu 9% faţă de 2017. În continuare, toate modelele mărcii beneficiază de un pachet complet de avantaje: finanţare cu dobândă avantajoasă prin UniCredit Leasing, garanţie 5 ani în limita a 150.000 de km şi preţuri speciale.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.