Vănzările şi cota de piaţă a celor de la Nissan

În primele 6 luni ale anului fiscal 2011 (1 aprilie 2011 – 31 martie 2012), cota de piaţă şi volumul de vânzari Nissan au continuat să crească în România. În acest interval, aprilie - septembrie 2011, s-au vândut 1.365 autovehicule, volumul crescând cu 75% faţă de primele 6 luni ale anului precedent.

Vănzările şi cota de piaţă a celor de la Nissan Vănzările şi cota de piaţă a celor de la Nissan

Modelele crossover Nissan Juke (322 unitati vândute) şi Nissan QASHQAI (430 unitati vândute) au stat la baza acestui success, însă creşteri de volum semnificative s-au înregistrat şi la alte modele: +139% Nissan Navara, +106% Note.


În luna septembrie, Nissan a depăşit la vânzări principalul competitor, Toyota, pentru a doua oară în 2011, atingând o cotă de piaţă de 3,1%. Este pentru a doua oară în 2011 când Nissan depăşeşte şi nivelul de 3%, dupa ce în luna mai a ajuns la 3,42%. Volumul de vânzări a crescut cu 106% în raport cu luna septembrie a anului fiscal precedent: 370 unităţi.

În septembrie, Nissan a atins cea mai mare cotă de piaţă din istoria sa si în Europa, depăşind un record ce data de 16 ani. După rezultatele foarte bune obţinute pe toate pieţele importante, Nissan a atins o cotă de piaţă generală pe luna septembrie de 4,2% - un record în Europa şi cu aproape un procent mai mult faţă de 2010. Cea mai bună cotă de piaţă anterioară a Nissan a fost de 4,1% şi a fost obţinută în luna august 1995.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.