Premiera  Honda CR-Z - test in RO

Noul coupé hibrid de la Honda este, în mare parte, un model limited edition pentru România.

Honda CR-Z - test in RO Honda CR-Z - test in RO

În primul şi-n primul rând, Honda CR-Z arată mult mai bine în realitate decât în poze. Acest lucru m-a surprins şi pe mine, întrucât mă aşteptam la un fel de Insight mai scund şi cu două uşi... în ceea ce priveşte estetica. Dar nu. CR-Z este jos, lat şi agresiv. Oarecum.

Este exact ceea ce au vrut cei de la Honda. Un hibrid sporty pentru un şofer tânăr şi preocupat de mediul înconjurător. Priveşte-l din faţă, iar farurile cu poziţii LED îţi vor captiva imediat atenţia. Bineînţeles, seamănă enorm cu cele folosite de către Audi, însă ce să-i faci?

E ca şi cum ai pune copyright pe tehnologia farurilor adaptive. Grila frontală şi formele spoilerului se potrivesc minunat, iar rezultatul este o "privire" foarte agresivă. Profilul este şi el unul reuşit, datorită şi jantelor din aliaj de 16", însă atunci când începi să-l priveşti din lateral-spate, lucrurile se schimbă puţin.

Este poate singurul unghi mai nereuşit al CR-Z-ului, deoarece aduce aminte de Insight - nu tocmai cel mai frumos hibrid din lume. Spatele aduce puţin cu Citroën C4 Coupé, însă nu este niciun lucru rău atât cât nici o noutate, din punct de vedere al design-ului. Cam atât despre exterior. Sau poate că nu. Clanţele uşilor au ele logica lor, dar... nu este cea mai practică soluţie pentru a deschide o uşă.

Ordinea ar fi următoarea: 18. clanţă Honda CR-Z, 5. clanţă pe vertical de care tragi, 4. clanţă de care ridici, 3. clanţă tipic dreptunghiulară de care tragi spre tine şi 1. clanţă... de fapt, uşă care se deschide singură!

Înăuntru, CR-Z nu este cu mult mai SF decât un simplu Civic. Layout-ul planşei de bord se extinde pe o suprafaţă mai mare, însă per total vorbim despre acelaşi limbaj de design şi despre nişte comenzi cu care te obişnuieşti relativ repede - mai ales dacă ai mai condus Civic-uri la viaţa ta, sau dacă nu e nimic neregulă cu vederea ta.

Singurul lucru cu care nu m-am obişnuit absolut deloc a fost introducerea cheii în contact: răsucit odată plus apăsat buton start (un buton amplasat în afara razei vizuale a şoferului).

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.