KIA Rio Sedan, lansată ca şi KIA K2 la Shanghai 2011

Versiunea sedan a lui KIA Rio a debutat la Salonul Auto Shanghai 2011 sub denumirea KIA K2. Totuşi, e destul de clar că modelul va ajunge şi în Europa cu modificări minime, urmând a ataca segmentul sedanurilor de clasă mică. Deci şi Logan 2 este în vizor.

KIA Rio Sedan, lansată ca şi KIA K2 la Shanghai 2011 KIA Rio Sedan, lansată ca şi KIA K2 la Shanghai 2011

Noua generaţie KIA Rio a fost prezentată publicului chiar la începutul acestui an, cu ocazia Salonului Auto Geneva 2011. Cu un design fresh şi sportiv, maşina coreenilor este pregătită mai mult ca oricând să atace segmentul clasei mici. Iar acum a venit timpul şi pentru versiunea Rio Sedan, care, în China, se numeşe KIA K2.

La nivel estetic, KIA Rio Sedan se diferenţiază destul de mult de versiunea hatchback, apropiindu-se mai mult de stilul berlinei de clasă medie KIA Optima: faruri cu muchii ascuţite, grilă proeminentă, spate care inspiră dinamism şi o linie mediană puternic ascendentă a caroseriei. În plus, micul geam lateral din faţa portierei, prezent la Rio în 5 uşi, a dispărut la versiunea sedan.

KIA Rio Sedan are lungimea de 4,37 metri, iar ampatamentul se cifrează la 2,57 metri - deşi oficialii se laudă că ar fi cea mai bună valoare din segmentul său, Logan-ul actual stă mai bine, având un ampatament de 2,63 metri (însă, pentru moment, Logan nu se vinde în China). Portbagajul lui KIA Rio Sedan are o valoare de 500 de litri, iar bancheta este rabatabilă, pentru a oferi o modularitate cât mai bună.

Pe piaţa chineză, KIA Rio Sedan va fi oferit cu două motoare pe benzină (care, cel mai probabil, se vor regăsi şi în oferta pentru celelalte pieţe, inclusiv Europa). Este vorba despre un 1,4 litri de 107 CP şi cu un consum mediu de 6,1 litri/100 km, respectiv un 1,6 litri de 123 CP, cu un consum mediu de 6,4 litri/100 km. De menţionat că motorul de 1,6 litri este cuplat doar la o cutie de viteze automată, în timp ce motorul de 1,4 litri este oferit atât cu o cutie manuală, cât şi cu una automată.

Versiunea europeană a lui KIA Rio Sedan este aşteptată la Salonul Auto Frankfurt 2011, unde vom afla şi gama de motorizări pentru Europa (din care nu ar trebui să lipsească o variantă diesel), precum şi preţurile, care deja estimăm că vor fi foarte competitive.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.