TOP 10 ProMotor: cele mai reuşite maşini noi din 2012

Autor: Oraan Mărculescu 18 dec. 2012 Dosar & Analize

Şi în 2012, pe piaţa din România au fost lansate multe modele complet noi din categoria SUV şi crossover, începând cu Hyundai Santa Fe, Mitsubishi Outlander sau Honda CR-V şi mergând până la noile Range Rover sau Opel Mokka.

Cel mai interesant din punctul nostru de vedere se dovedeşte a fi noul crossover de clasă mică Opel Mokka – şi nu din cauza denumirii cu anumite conotaţii în română… Noul Opel Mokka are mai multe atuuri decât s-ar crede la o primă privire.

VEZI AICI DETALIILE CU NOUL OPEL MOKKA

În primul rând, arată foarte echilbrat, nefiind de natură să nască discuţii contradictorii, precum Nissan Juke, principalul rival pe care l-au avut în vedere germanii. În plus, ADN-ul Opel, pe care l-a făcut cunoscut Insignia, aduce în peisaj o puternică notă de tinereţe şi chiar de dinamism.

În al doilea rând, Opel Mokka are un interior familiar, mai ales pentru cei care cunosc modelul compact Opel Astra. Cu o bună ergonomie şi un nivel al calităţii mai mult decât satisfăcător pentru segmentul său, Mokka se dovedeşte un companion plăcut, afişând şi o modularitate lăudabilă, dar şi multe spaţii de depozitare şi un bun nivel al confortului şi spaţiului pentru pasageri.

Paleta de motorizări este restrânsă, dar acestea sunt bine gândite pentru nevoile potenţialilor clienţi. Este oferită şi tracţiunea integrală, dar şi cutia automată, aşa încât Mokka va satiface gusturile unei palete destul de largi de clienţi. Mai ales că experienţa în conducere este una plăcută, sigură şi suficient de confortabilă.

CITEŞTE AICI TESTUL PROMOTOR CU NOUL OPEL MOKKA

Mokka mai surprinde şi la capitolul siguranţă, având cel mai bun comportament la ultima sesiune de crash-teste Euro NCAP, iar raportul preţ/echipare este unul convenabil, mai ales că pe lista de opţiuni regăsim echipamente foarte moderne de securitate şi confort.

În concluzie, noul Opel Mokka merită aplauzele noastre şi promite să fie un pretendent-surpriză la titulatura de cel mai vândut crossover în perioada următoare – preţul de bază, de 16.790 euro cu TVA, este foarte tentant.

P.S.

Nu puteam trece cu vederea un model care cu siguranţă le va face cu ochiul celor care vor un crossover mic, ieftin şi arătos. Probabil veţi fi surprinşi, dar considerăm că Dacia Sandero Stepway va fi unul dintre cele mai vândute modele la noi în acest segment.

VEZI AICI DETALIILE NOII DACIA SANDERO STEPWAY

Venind cu un aspect foarte reuşit şi capacităţi de trecere nebănuit de bune, Sandero Stepway este oarecum penalizat doar de lipsa unei variante 4×4, amatorii trebuind să se orienteze spre Duster 4×4.

În rest, însă, preţurile se dovedesc foarte bune pentru nivelul chiar bogat al echipării: de la 10.800 euro cu TVA varianta pe benzină, respectiv de la 12.200 euro pentru varianta diesel. Practic, echiparea Stepway conţine aproape toate dotările importante care sunt opţionale la un Sandero normal în echipare de top Laureate.

Nivelul de confort în Sandero Stepway este unul foarte bun, iar comportamentul maşinii este bine ţinut în frâu pe şosea de sistemul ESP standard, care minimizează ruliul pronunţat, cauzat de garda mare la sol. Care, în schimb, se dovedeşte de un real ajutor pe drumurile mai desfundate de munte.

CITEŞTE AICI TESTUL PROMOTOR CU DACIA SANDERO STEPWAY

Suntem de părere că această nouă generaţie Dacia Sandero Stepway va avea un real succes nu doar în Europa, ci şi în România, fiind o propunere mai mult decât pertinentă pentru cei cu un stil de viaţă mai activ şi care vor un cât mai bun compromis în materie de crossover.

Pe următoarea pagină vedem care maşini sport lansate în 2012 la noi merită cele mai bune note

Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide