Chevrolet Aveo

Orice operaţie estetică este urmată de modificări de personalitate, lucru evident şi în cazul migrării de la Daewoo la Chevrolet.

Chevrolet Aveo Chevrolet Aveo

Aveo începe să devină un produs european – sau mai bine spus unul destinat şi adecvat nevoilor şi aşteptărilor pieţei europene. S-a reuşit migrarea spre un design cu personalitate, care conturează o identitate de marcă pentru Chevrolet, distinctă de cea de pe piaţa americană. Iar cel mai elocvent exemplu îl reprezintă Aveo, care pentru moment se laudă cu versiuni de caroserie în 3 şi 5 uşi, plus un sedan, dacă îl luăm în calcul şi pe Kalos.

Aveo nu este un produs european doar prin concepţie, ci şi prin acte, fiind fabricat în Polonia, acolo unde a tras o fugă şi ProMotor pentru a testa versiunea hatchback în 3 uşi. Partea frontală a rămas nemodificată. În schimb, lipsa portierelor spate oferă un plus de prospeţime caroseriei şi o tuşă sportivă ceva mai accentuată ansamblului.

Accesul este bun şi la locurile din spate, iar spaţiul disponibil pe banchetă este decent, chiar şi pentru o persoană de 1,90 m înălţime. Poziţia la volan e corectă şi beneficiază de reglaj pe înălţime al şezutului. Vizibilitatea în faţă nu pune probleme, doar oglinzile laterale sunt ceva mai zgârcite în a oferi informaţii.

Suspensia este uşor zgomotoasă şi setată pe confort, fapt ce conduce la un ruliu semnificativ al caroseriei pe viraje, dar în acelaşi timp e surprinzător de eficientă în a menţine roţile în contact permanent cu suprafaţa de rulare, chiar şi pe drumuri cu denivelări pronunţate. Direcţia este corect asistată, dar nu furnizează prea mult feedback.

Gama de propulsoare disponibile include două motoare pe benzină, însă nici un diesel, pentru moment. Propulsorul de 1,2 litri dezvoltă 84,4 CP la 6.000 RPM şi un cuplu motor de 114 Nm între 3.800 şi 4.400 RPM. Dacă doriţi ceva mai mult temperament, puteţi opta pentru propulsorul de 1,4 litri care dezvoltă 101 CP la 6.400 RPM şi un moment motor de 131 Nm la 4.200 RPM.

Interesant acest motor, care poate fi asociat atât cu o cutie manuală cu 5 rapoarte, cât şi cu una automată cu 4 rapoarte.
Un model cu o linie reuşită, cu spaţiu interior generos şi portbagaj de 220 litri, dar cu materiale şi ţinută de drum perfectibile.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.