Editorial

În ciuda previziunilor sumbre ale unor producători privind vînzările de autoturisme pe 2007, în primele 3 luni ale anului boomul pieţei auto din Romănia continuă să uimească.

Editorial Editorial

Femei bune şi maşini tari. Cam ăsta este noul ProMotor. Alăturări perfecte pentru orice bărbat, femeile şi maşinile reuşesc să ne sucească minţile, făcîndu-ne să visăm, să sperăm şi să producem tot mai mulţi bani, pentru a avea pe ce să-i cheltuim. 16 modele conduse pe străzile de la noi sau în străinătate, plus prezentările a minimum 10 alte modele vin să exprime faptul că ProMotor caută să vă arate ce vă puteţi cumpăra zilele acestea.

Două femei bine, Magda Pălimariu şi Rose-Marie Florescu, vin să ne înveţe cam ce trebuie să avem pe scaunul din dreapta sau în spate, pe şaua motocicletei. Dar asta nu este tot. Asocierea dintre modă şi industria auto este subliniată în secţiunea VIP, unde aflăm ce maşini au creatorii de modă romăni. Un alt personaj care face modă, însă nu la haine, ci în politică, este George W. Bush, care vine la ProMotor să arate cu ce maşină se deplasează la întîlnirile oficiale. Haios este că Mister Bush este transportat cu un Cadillac, marcă prezentă şi în numărul trecut al revistei, însă într-un insolit Dric-test.

Ţinînd cont că număr de număr încercăm să vă prezentăm tot mai multe maşini, promisiunea noastră este să va aducem şi mai multe noutăţi şi teste, o promisiune care are toate şansele să fie sprijinită de dezvoltarea tot mai mare pe care o ia industria auto de la noi.

În ciuda previziunilor sumbre ale unor producători privind vînzările de autoturisme pe 2007, în primele 3 luni ale anului boomul pieţei auto din Romănia continuă să uimească. Rezultatele comerciale preliminare ale principalilor jucători de pe piaţa auto internă dau peste cap prognozele înaintate tot de ei la începutul anului, cînd se aşteptau la creşteri moderate şi avansau marje de creştere de 10%.

Astfel, în primul trimestru al anului, la maşinile de import vînzările au crescut cu mai mult de 60% comparativ cu perioada similară a anului trecut, în timp ce rezultatele producătorilor interni arată o scădere de 8%. Deci Dacia şi Daewoo nu mai reuşesc să convingă la fel de bine ca în 2006, ori romănii au mai mulţi bani şi îşi permit maşini mai scumpe? Probabil că răspunsul se află undeva la mijloc. Daewoo are maşini depăşite tehnologic, iar Dacia încă nu oferă tot confortul pe care-l poţi avea de la o Skoda.

În plus, variantele tot mai bune şi mai numeroase de creditare le permit romănilor să se îndrepte către maşini tot mai scumpe. Iată de ce Auto Italia a reuşit o creştere a vînzărilor de 60%, iar Porsche Romănia bate şi ea recorduri cu Skoda şi VW.

Vremurile se anunţă a fi însă şi mai bune, pentru că, în curînd, reîncepe Programul Rabla, adică un nou impuls pentru cumpărători să alerge spre showroom-uri. Dar vorbim aici doar de maşini ieftine, pentru că cine are o rablă nu-şi va lua un Mercedes, ci o Skoda, un Chevrolet, un Fiat, un Opel. Deci ce va urma în 2007? Mai puţine rable, mai multe maşini noi, mai multă aglomeraţie pe străzi, în parcări, la service-uri, la poliţie. Şi cu toate astea, o ţară întreagă susţine această industrie care aduce tot mai mulţi bani la buget.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.