Reclamă Toyota

Producătorul nipon vrea să atragă atenţia opiniei publice prin interesul mare dat relaţiei dintre maşină şi oamenii din interiorul ei. Iar reclama este sugestivă.

Cei de la Toyota merg atât de mult încât vor să dea relaţiei om-maşină un aspect aproape uman, aşa cum cum la final expresia “Atingere umana” trebuie să evidenţieze caracterul uman al diferitelor dotări personalizate ale modelelor Toyota apărute în reclamă.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.