Corvette C6

Autor: Andrei Nan acum 11 ani Test drive

Nu cred că există vreo maşină pe lumea asta care să te ajute să faci mai mult sex. Deci dacă, din centrul vieţii tale nesatisfăcute în acest segment, îţi vine vreo idee conform căreia achiziţionarea unui Corvette va echivala cu o mărire de penis, îţi spun la fel de sincer ca ultima femeie care te-a refuzat – las-o baltă.

Şi nu sunt de acord că un supercar te face mai frumos, dar cu siguranţă te face să pari mai interesant. “Hmm, interesant tipul cu Corvette-ul alb, nu-i aşa, fată!?” Iar tipul din Corvette-ul alb are ditamai nasul, e pe jumătate chel, are burtă, trei rânduri de dinţi şi păr pe spate…

Dacă supercarurile sunt superspeciale, Corvette este ultrasuperspecial, pentru că vine de peste Ocean. Şi orice vine de peste Ocean are acel ceva special pe care nu îl vei găsi la nici o creaţie auto europeană. Sunt chiar şi lucruri enervante la această maşină, lucruri care pur şi simplu te scot din minţi, dar pe care le poţi trece cu vederea având în vedere că vorbeşti despre un C6.

Da, vorbesc despre interior. Aici găseşti motivul pentru care C6 costă aproape jumătate din cât ai cheltui în mod normal pe un Porsche cu o putere comparabilă. Scaunele nu sunt deloc atât de sportive pe cât ţi le-ai fi dorit, totul este foarte înghesuit în jurul tău şi chiar dacă modelele 2008 au primit borduri îmbrăcate în piele în partea superioară, tot te mai loveşti de plastice care te fac să plângi când scârţâie în jurul tău la toate denivelările şi să râzi cu lacrimi când vânzătorul, vrând să îşi facă un bine, îţi spune: “Maşina asta se bate cu Porsche.”

Standard, Corvette C6 vine echipată cu o cutie de viteze manuală cu şase rapoarte, dar este disponibilă opţional şi o transmisie automată tot cu şase rapoarte, mult mai recomandabilă dacă maşina e folosită preponderent în oraş.

În plus, cutia manuală este destul de greoaie în selectarea treptelor, ambreiajul are o pedală ce necesită forţă pentru a fi apăsată corespunzător şi trebuie să te obişnuieşti cu amplasarea puţin ciudată a schimbătorului de viteze.

Şi pentru că tot vorbeam de “a avea un supercar zi de zi”, o versiune cu cutie manuală te poate convinge că asta nu este cea mai bună idee a ta. Pentru cei şi mai sensibili, mai am o veste, tunelul median, sub care se află transmisia, se încinge serios. Deh, asta chiar este o maşină sport, nu doar o caroserie cu forme agresive pentru băieţei frustraţi.

C6 este acea maşină sport care a rămas la valorile originale cerute de lumea vitezei. Construcţie simplă cu caroserie ultrauşoară, cutie de viteze manuală, frâne foarte puternice, tracţiune spate şi, nu în ultimul rând, o motorizare cu configuraţie V8 şi cilindree uriaşă. Uriaşă, adică, mai precis, 6.162 cmc, care produc o putere maximă de 436 CP şi un cuplu motor maxim de 586 Nm.

Pagini: 1 2 3



Comentarii
Inchide