Volkswagen Tiguan

Autor: Daradics Csaba acum 12 ani Prezentari

UPDATE:

Pentru mai toţi producătorii auto din lumea asta, calitatea portofoliului de fotografii este o chestiune de onoare şi orgoliu. Nu ratează nici o ocazie pentru a se concura, lucru benefic pentru revistele auto care, astfel, pot realiza materiale de o frumuseţe rară cu pozele oficiale. Tot în activitatea jurnalistică, foarte folositoare sînt şi pozele-spion, pentru că pot atrage categoria cititorilor care mănîncă noutăţile pe pîine. Însă
condiţiile în care paparazzii auto fac aceste poze sînt adesea foarte vitrege şi multe instantanespion au o calitate mai slabă.


Pentru a atrage atenţia într-un mod cît se poate de inedit, Volkswagen a dat publicităţii o serie de imagini cu aşteptatul Tiguan, dar care afişează exemplare de test, conduse în deşertul namibian. Germanii au împuşcat doi iepuri deodată: camuflajul sumar dă un iz de mister întregii poveşti (iată cum se prefigurează un teaser în toată regula), în timp ce pozele de calitate mare nasc articole mai ample, cum e şi acesta, în locul obişnuitelor ştiri.

Tiguan este un SUV mediu, bazat pe versatile platformă de Golf V, care, în locul componentelor 4×4 clasice (adică preponderent mecanice), apelează la un variat repertoar electronic pentru a propulsa această maşină în topul celor mai avansate de pe piaţă. În ceea ce priveşte motorizările, nu putem vorbi de surprize majore. Noi sînt, totuşi, variantele de 150, respectiv 200 de cai ale agregatului TSI de 1.400 cmc – primul motor dotat atît cu turbină, cît şi cu un compresor. La acestea se adaugă versiunea de 170 CP, dar şi TDI-ul de 2 litri (140-170 CP).

În acest moment n-au fost comunicate cifrele performanţelor, nici cele ale consumurilor, dar, cunoscînd aceste motorizări de pe alte modele VW, putem să presupunem că nu vom fi dezamăgiţi. La o astfel de maşină se pune şi problema calităţilor off-road, iar producătorul din Wolfsburg se jură că Tiguan va fi mai mult decît un Golf cu garda la sol uşor mărită. Baza este dată de sistemul de tracţiune integrală 4MOTION, capabil să transmită cuplul în mod diferenţiat la cele patru roţi, dar sprijin vine şi din partea suspensiei întărite cu subansamble de aluminiu.

Teutonii ne mai promit un interior la un nivel de calitate superior, exact cum ne-au obişnuit de-a lungul anilor, echipare standard bogată şi listă de opţionale nesfîrşită. Prezentarea oficială a avut loc la Salonul Auto de la Frankfurt, iar vînzările vor debuta în curând.

Tags:


Comentarii
Inchide